Kontroller etter fødsel

Tutta

Elsker forumet
Noen som har vært allerede??
Vi hadde besøk av helsesøster når snuppa var 1 uke. Skal også på helsestasjon og veie i morgen (og sjekke navlen som hadde litt puss når den datt av) i morgen er snuppa 2 uker og 4 dager. Var egentlig ikke kontroll før 6 uker da...men det blir vel neste det da ;)

Vi var på helsestasjonen på mandag bare for å veie Lillebror også snakket vi litt med ei helsesøster der. Men skal ikke på kontroll før sist i januar.

Vi skal på 6 ukers på helsestasjon om en uke :) tiden flyr! Har ikke bestilt lege til meg selv enda..

Var visst neste fredag, lenge leve tåka ;)

Spent på vekta, skal bli kjekt å veie/måle.

Jeg gikk aldri på egenkontroll sist. Men denne gangen kommer jeg sikkert til å gå. Det har jo litt med hvordan man føler seg, hvordan fødselen gikk osv.. :)

Kontroll etter fødsel. Er vel mest om det er noe spesielt og prevensjon og sånn.. Husker ikke. Man må ikke da ;)
Hm.. Jeg fikk beskjed om at jeg fikk innkalling i posten. Skulle få time ca 10uker etter fødsel. Det er den kontrollen det er snakk om?? Ikke fler jeg "burde" vite om? :-P

Villemo

Var visst neste fredag, lenge leve tåka ;)

Spent på vekta, skal bli kjekt å veie/måle.
Jeg har vært å veid meg..:-P klarte ikke å la være rett og slett :-D fødte den 16.12, og har allerede gått ned 14kg <3 skal legges til at jeg la på meg 7kg i svangerskapet. Men mangler fortsatt 4kg for å være på normalvekten som da er 74kg :-) så slipper å jobbe så hardt, men mangler jo endel muskelmasse, så da blir fokuset på dét ;-) og nei, jeg slanker meg ikke. Men har ikke sovet særlig mer enn 2t i døgnet siden fødsel, og glemmer og spise rett og slett.

Villemo

Er ikke mg som skal veies, men lillesnuppa ;)

Jeg har vært å veid meg..:-P klarte ikke å la være rett og slett :-D fødte den 16.12, og har allerede gått ned 14kg <3 skal legges til at jeg la på meg 7kg i svangerskapet. Men mangler fortsatt 4kg for å være på normalvekten som da er 74kg :-) så slipper å jobbe så hardt, men mangler jo endel muskelmasse, så da blir fokuset på dét ;-) og nei, jeg slanker meg ikke. Men har ikke sovet særlig mer enn 2t i døgnet siden fødsel, og glemmer og spise rett og slett.

Villemo
Du må spise! :)

Sent from my SM-T310 using BV Forum mobile app

Back
Topp