Kontroll

BIBBI3

Forumet er livet
Da er jeg hjemme fra kontroll på sjukehuset. Ene eggstokken har endelig gått en del ned i størrelse, men den andre var ca 10 cm enda.
Var litt væske igjen, men betraktelig mindre. Fikk ikke svar på blodprøvene, men må gå på blodfortynnde sprøyter frem til neste kontroll igjen.

Og da vi skulle sjekke embryoet fant gynekologen ingenting.. kun fostersekk. Så jeg er ganske lei meg nå.. livredd for at hele greia skal være en falsk graviditet eller ma.
Noen som har opplevd å ha en tom fostersekk eller lignende???
Er seks uker på vei, men hørte heller ingen hjertelyd.
Fikk bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet, hvile masse og tenke positivt, men med alt jeg har gjennomgått så er det så vanskelig... [:(]

Nye blodprøver på fredag og ny UL neste mandag....

Det er lett å tenke negativt og frykte det verste, men du vet jo ingenting sikkert enda. Men når det er sagt, så har jeg ei venninne og ei svigerinne som har hatt tom fostersekk. Kusina mi fant ikke ut av det før hun var 12 uker på vei, for hun hadde ikke vært på ordentlig kontroll før det. Det er visst vanligere enn man tror hadde legen sagt, men folk flest kaller det bare spontanabort. Men prøv å være positiv likevel. Vet det er vanskelig. Lett for andre å si liksom. Krysser alt jeg har for deg

uff det var ingen  grei beskjed og få[:(][:(][:(]men alikevel er det håp,kan vær fortidlig og se noe og høre hjertelyden.krysser alt for deg[;)][;)]klem

ORIGINAL: t.t.h.

uff det var ingen  grei beskjed og få[:(][:(][:(]men alikevel er det håp,kan vær fortidlig og se noe og høre hjertelyden.krysser alt for deg[;)][;)]klem

sign

ORIGINAL: Ivara

Ingen god beskjed å få [:(][:(] Krysser alt jeg har for at dere får bedre nyheter på neste UL.
Det er ikke så mye mer å si, jeg sender over alle mine klemmer og håper på det beste.

signerer ivara!

Uff da, håper på bedre svar ved neste ultralyd.
Det er jo dette her vi alle er så redd for når vi skal på ultralyd. Når du er 6 uker på vei så ligger du jo akkurat på grensa til at det er for tidlig å ta ultralyd. Hjertet begynner å slå ca 25 dager etter befruktning.

Nå krysser jeg det jeg har for at dette skal gå bra.

Klem

ORIGINAL: Ivara

Ingen god beskjed å få [:(][:(] Krysser alt jeg har for at dere får bedre nyheter på neste UL.
Det er ikke så mye mer å si, jeg sender over alle mine klemmer og håper på det beste.

ORIGINAL: Nesing

Uff, dette var jo ikke så gode nyheter selv om ingenting er sikkert enda! Håper du får gode nyheter på neste kontroll, så inntil det krysser jeg fingre og tær for deg ! Skjønner godt at det virker håpløst nå, Bens mamma. Sender deg noen store trøsteklemmer .

Uff, dette var jo ikke så gode nyheter selv om ingenting er sikkert enda! Håper du får gode nyheter på neste kontroll, så inntil det krysser jeg fingre og tær for deg ! Skjønner godt at det virker håpløst nå, Bens mamma. Sender deg noen store trøsteklemmer .

Håper det bare var for tidlig for UL

sign[&o]

ORIGINAL: t.t.h.

ORIGINAL: småsmurf

Lykke til på neste kontroll, håper det er hjerte som slår da[;)]

Prøv og stol på legens optimisme, du er fortsatt gravid!

ORIGINAL: tullemor79

Håper det bare var for tidlig for UL

jeg å

SIGN.
Jeg håper du slapper av og pleier deg selv nå... så viser spiren seg neste gang skal du se...

uff håper spiren lar seg vise, lykke til videre

Håper at det bare var for tidlig med ul.. Og at du får helt andre opplysninger om en uke..

Ikke for å skremme... Hadde selv positiv test ved første forsøk, men på ul i uke 7+4/5 så ble det oppdaget tom fostersekk. Fikk blødning i uke 9+2/3..

Men har hørt om tilfeller der de ikke har oppdaget graviditeten på ul før nærmere uke 9..

Back
Topp