BIBBI3
Forumet er livet
Da er jeg hjemme fra kontroll på sjukehuset. Ene eggstokken har endelig gått en del ned i størrelse, men den andre var ca 10 cm enda.
Var litt væske igjen, men betraktelig mindre. Fikk ikke svar på blodprøvene, men må gå på blodfortynnde sprøyter frem til neste kontroll igjen.
Og da vi skulle sjekke embryoet fant gynekologen ingenting.. kun fostersekk. Så jeg er ganske lei meg nå.. livredd for at hele greia skal være en falsk graviditet eller ma.
Noen som har opplevd å ha en tom fostersekk eller lignende???
Er seks uker på vei, men hørte heller ingen hjertelyd.
Fikk bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet, hvile masse og tenke positivt, men med alt jeg har gjennomgått så er det så vanskelig...
Nye blodprøver på fredag og ny UL neste mandag....
Var litt væske igjen, men betraktelig mindre. Fikk ikke svar på blodprøvene, men må gå på blodfortynnde sprøyter frem til neste kontroll igjen.
Og da vi skulle sjekke embryoet fant gynekologen ingenting.. kun fostersekk. Så jeg er ganske lei meg nå.. livredd for at hele greia skal være en falsk graviditet eller ma.
Noen som har opplevd å ha en tom fostersekk eller lignende???
Er seks uker på vei, men hørte heller ingen hjertelyd.
Fikk bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet, hvile masse og tenke positivt, men med alt jeg har gjennomgått så er det så vanskelig...
Nye blodprøver på fredag og ny UL neste mandag....