Kontroll

BIBBI3

Forumet er livet
Da er jeg hjemme fra kontroll på sjukehuset. Ene eggstokken har endelig gått en del ned i størrelse, men den andre var ca 10 cm enda.
Var litt væske igjen, men betraktelig mindre. Fikk ikke svar på blodprøvene, men må gå på blodfortynnde sprøyter frem til neste kontroll igjen.

Og da vi skulle sjekke embryoet fant gynekologen ingenting.. kun fostersekk. Så jeg er ganske lei meg nå.. livredd for at hele greia skal være en falsk graviditet eller ma.
Noen som har opplevd å ha en tom fostersekk eller lignende???
Er seks uker på vei, men hørte heller ingen hjertelyd.
Fikk bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet, hvile masse og tenke positivt, men med alt jeg har gjennomgått så er det så vanskelig...

Nye blodprøver på fredag og ny UL neste mandag....

uff,dette har jeg ikke noe greie på,men ønsker deg virkelig lykke til Irene.stor glem fra meg[:)]

er det virkelig slik at fostersekken er tom, så har jeg hatt en MA eller vil få en SA.....
vet ikke om jeg makter å gå gjennom noe slikt nå.. synes d e nok nå[:(][:(][:(]

jeg hadde en tom fostersekk og en fostersekk hvor amanda lå i. de trodde jeg var gravid med tvillinger, men at den ene ikke klarte seg.

men du må huske at det ikke alltid vises når du er 6 uker på vei. de sa til meg at jeg burde være over 7 uker for å kanskje kunne se fosteret. så det kan hende at fosteret er så lite at det ikke vises enda...

ORIGINAL: Asil

Dette vet jeg dessverre ikke noe om, men jeg håper det bare er for tidlig til at de kunne se så mye. Angående hjertelyd - er ikke det litt tidlig for å være "sikker" på å få høre det? Jeg krysser det jeg har for at du får entydig positive resultater på fredag eller mandag, synes dere har gått gjennom altfor mye til at det ikke er deres tur nå! Klem!

massevis av lykke til - håper dette går bra!!!...stor klem fra meg[:)]

ORIGINAL: Asil

Dette vet jeg dessverre ikke noe om, men jeg håper det bare er for tidlig til at de kunne se så mye. Angående hjertelyd - er ikke det litt tidlig for å være "sikker" på å få høre det? Jeg krysser det jeg har for at du får entydig positive resultater på fredag eller mandag, synes dere har gått gjennom altfor mye til at det ikke er deres tur nå! Klem!
Signerer masse! kunne ikke skrevet d bedre selv! Håper så inderlig på at d kommer positive nyheter!!

Er bare uke 6 ja.. så det er nok en grunn t at gynekologen ba meg være tålmodig å tenke positivt. Men guuuuuuuuuuuuuuud kor vanskeli d er[:-][&o]

ORIGINAL: Minimeg

Krysser fingrene for deg Bens mamma, for du fortjener gode svar nå, etter det du har vært igjennom.

Jeg hadde en MA i uke 12, men de mente at graviditeten hadde stoppet utviklingen rundt uke 6. Til meg var kun fostersekk. Men jeg hadde ingen typiske graviditetstegn før jeg plutselig fikk beskjed om at jeg var 7 uker på vei...

Det er sant hva legen sier :) Du er kort på vei ennå, så ikke ta sorgene på forskudd for det er så mye som skjer i denne tiden... KRYSSER FINGRENE!!

ORIGINAL: Cahaal

Krysser fingrene for deg Bens mamma, for du fortjener gode svar nå, etter det du har vært igjennom.

Jeg hadde en MA i uke 12, men de mente at graviditeten hadde stoppet utviklingen rundt uke 6. Til meg var kun fostersekk. Men jeg hadde ingen typiske graviditetstegn før jeg plutselig fikk beskjed om at jeg var 7 uker på vei...

Det er sant hva legen sier :) Du er kort på vei ennå, så ikke ta sorgene på forskudd for det er så mye som skjer i denne tiden... KRYSSER FINGRENE!!

Akkurat nå har jeg stikkinger i magen.. ellers har jeg hatt mens-murringer, småkvalm svimmel etc. Men d kunne jeg kanskje likevel hatt siden jeg er overstimulert.
Frykter at fostersekken virkelig viser seg å være tom.. å hva skjer da? Må jeg gå å vente på at kroppen ordner opp sjøl???[&o]

Huff - det det må være fælt med så mye usikkerhet akkurat nå[:(] Håper så på at dette skal lykkes for dere! Jeg fortsetter i alle fall på å håpe og krysse alt jeg har for at det er en bitteliten spire der, og at dere kan få GODE nyheter framover...

Visst det skulle vise seg å være en MA, så tror jeg nok ikke du må vente til kroppen ordner opp sjøl - får vel sikkert piller eller utskrapning vil jeg tro?

ORIGINAL: Bens mamma

Akkurat nå har jeg stikkinger i magen.. ellers har jeg hatt mens-murringer, småkvalm svimmel etc. Men d kunne jeg kanskje likevel hatt siden jeg er overstimulert.
Frykter at fostersekken virkelig viser seg å være tom.. å hva skjer da? Må jeg gå å vente på at kroppen ordner opp sjøl???[&o]

Jeg begynte å blø, på tirsdag, fikk komme inn på UL. Kom tilbake på kontroll UL på fredag. Jeg fikk tilbud om å få tabletter som starter "fødsel" om du skjønner. Jeg ville komme tilbake til en siste kontroll på mandag, og om det fortsatt ikke var noe å se. Ble litt usikker om det var tom fostersekk eller ikke nå... Hadde jo en SA også, så jeg vet ikke om jeg husker helt korrekt.

Disse dagene går dessverre VELDIG sakte og du går og tenker og uroer deg/dere utrulig masse... PRØV å ikke tenke så altfor mye på det, men jeg vet det er veldig vanskelig. Ha troen!!

Huff, jeg blir virkelig helt stressa på dine vegne, jeg, Bens Mamma....[&:] Jeg krysser virkelig fingrene, tærne og alt annet jeg har for at dere får gode nyheter!!!!! Stor klem![:)]

Lykke til i dag - tenker på dere...

Herre min hatt.....nå syns jeg du virkelig har fått din del av bekymringer,slit og stress Bens Mamma. Sender deg en kjempestor trøste og oppmuntringsklem! Krysser alt jeg har for at du på mandag får beskjed om at de har tatt feil og at spiren fortsatt er der...

ORIGINAL: Bens mamma

Jeg begynte å blø, på tirsdag, fikk komme inn på UL. Kom tilbake på kontroll UL på fredag. Jeg fikk tilbud om å få tabletter som starter "fødsel" om du skjønner. Jeg ville komme tilbake til en siste kontroll på mandag, og om det fortsatt ikke var noe å se. Ble litt usikker om det var tom fostersekk eller ikke nå... Hadde jo en SA også, så jeg vet ikke om jeg husker helt korrekt.

Disse dagene går dessverre VELDIG sakte og du går og tenker og uroer deg/dere utrulig masse... PRØV å ikke tenke så altfor mye på det, men jeg vet det er veldig vanskelig. Ha troen!!

To dager igjen til svar... men jeg føler meg "tom".. Rar følelse egentli.
Jeg må legge til at jeg ikke har blødd eller hatt en anydning til blødning en gang så synes alt er rart... men man trenger muligens ikke ha en blødning for at fostersekken er tom. Embryoet kan vel ha gått i oppløsning eller noe... Litt grønn, men får vel svar på mandag.
Synes uansett det er UTROLIG URETTFERDIG å ha så store svangerskapsplager å så er jeg kanskje ikke gravid :(

Skjønner det er frustrerende å gå og vente stakkars deg. [&o]

Krysser alt jeg har, du fortjener virkelig dette nå vennen.
Stor klem [:)][:)]

Krysser alt jeg har for deg i dag!! *håpehåpehåpe*

ORIGINAL: LilleTiger

Krysser alt jeg har for deg i dag!! *håpehåpehåpe*

lykke til[:)]

tenker masse på deg i dag... håper alt er bra. krysser fingre og tær.

ORIGINAL: tittilotta

tenker masse på deg i dag... håper alt er bra. krysser fingre og tær.

Back
Topp