kontroll

MarcusMamma

Forumet er livet
i går var jeg på første kontroll. (utenom første gang jeg var hos legen da og fikk det bekreftet og tidlig ul uke 9) Var kjempe herlig, fikk høre hjerte og tok alle prøver (som ikke var så herlig) alt så greit ut så nå slapper jeg litt mer av[:D] 
men stemmer det virkelig at man ikke skal på kontroll igjen før uke 24? mener og huske det var mange fler sist? er bare 12+4 nå. er jo ul utenom men syntes det var lenge likevell.

Så herlig da!!! Det er alltid greit å få en bekreftelse på at alt fremdeles står bra til [:D] gratulerer!

Jeg trodde det var normalt med en kontroll i måneden? Det er vertfall det jeg har fått beskjed fra legen og JM å gjøre...jeg går til legen og JM annenhver gang, og en gang i måneden.
Så jeg syns det var lenge til du skulle på kontroll igjen..

[:D]

tror eg bestiller time til jm i mellom tiden ja, kan ikke vente så lenge.

er vanlig ja... er etter uke 24 man går 1 gang i mnd,...

Kontrollene var hyppigere tidligere. Så om det ikke er snakk om ekstra oppfølging mener jeg å huske at det ikke var før etter uke 24 man skal gå en gang i måneden. Men er enig med deg at å vente 11-12 uker er leeeenge....

som jeg forsto på jordmor så er ultralyd regna med som en kontroll så derfor blir man da og gå å vente lenge mellom 1 og 2 gangen man er hos jordmord:-)

Jeg har kun timer med kontroller hos jordmor .. Hadde det forrige svangerskap å!
Skal vei den 20 Juli igjen [:)]

Jeg er på kontroll 1 gang i måneden..Ikke fordi det er noe spesielt å sjekke. Men tror legen min liker det slik..Hun regner ikke ultralyden for en kontroll heller[:D]

Back
Topp