Kontroll

cloetta

Forelsket i forumet
Skal på kontroll igjen nå snart. Jeg er 16 uker idag.[:D]
Håper jeg får høre at alt står fint til. Det er så rart at jeg innimellom er usikker og redd for at ikke alt er som det skal være. Har hørt fosterlyden på siste kontroll. Det var en fantastisk opplevelse! Magen vokser, men jeg tror ikke jeg har lagt på meg i vekt... Men det er sikkert normalt. Jeg føler meg pløsete og feit... Og puppene, de har allerede økt to størrelser!! De er rimelig store fra før, så det er litt plagsomt. Halve meg er bryster.... [8|] Men det er jo ikke noe å klage over.[;)]

Alt står sikkert bra til. Det er jo en helt normal følelse å være litt usikker og bekymret. Den lille vi bærer inni oss betyr jo så mye, og vi vil at alt skal være bra. Vi går til kontroll for å være på den sikre siden hele veien. Kos deg med forandringene i kroppen din og tenk på grunnen til dem.[;)]

Jeg er også usikker på alt. Nå har jeg ikke kjent så mye liv de siste dagene. litt i går, men ikke så mye. Da blir man bekymret. Men jeg var hos jordmor for en uke siden, og da sto alt bare bra til! Hørte hjertelyd osv. Syns deter en vanskelig tid dette her.... mye man grubler og tenker på, og mye å bekymre seg over. For ikke å snakke om hva man skal ha på seg. Jeg har også fått en good del større bryster. Ikke noe som passer av bh-er lenger. Klem

Jeg smiiiiler[:D][:D][:D][:D]
Alt var greit. Magen er perfekt, sa legen! Hørte hjertet.... Jeg er så GLAD! Håper alle andre her er så lykkelige som meg. [;)]

Skjønner deg godt, fint at alt var bra [:)]

Var også hos jordmor i dag, og alt var fint med meg og barnet [:)]

Godt å høre, og vite at du nå kan slappe av. Jeg tror mange av oss her lever i lyskkesrus.

Back
Topp