Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
SignererÅh[emoji173]️ så heldig du er! Grei jordmor som sjekka etter hjerteslag så tidlig!
Ho hadde lyat å teste sia ho aldri hadde funne so tidleg før[emoji16] men ho såg jo på UL først at det var hjerteaktivitet)Åh[emoji173]️ så heldig du er! Grei jordmor som sjekka etter hjerteslag så tidlig!
Håper jeg får høre hos fastlegen min i morgen 1.sv.kontroll 10+1 Da hadde jeg blitt så glad. Men husker ikke om hun pleier så tidlig selv etter så mange 1.kontroller hos henneHo hadde lyat å teste sia ho aldri hadde funne so tidleg før[emoji16] men ho såg jo på UL først at det var hjerteaktivitet)
Lykke til i dagHåper jeg får høre hos fastlegen min i morgen 1.sv.kontroll 10+1 Da hadde jeg blitt så glad. Men husker ikke om hun pleier så tidlig selv etter så mange 1.kontroller hos henne
TusentakkLykke til i dag
Masse lykke til! Går jo an å spørje når du er der[emoji5]Håper jeg får høre hos fastlegen min i morgen 1.sv.kontroll 10+1 Da hadde jeg blitt så glad. Men husker ikke om hun pleier så tidlig selv etter så mange 1.kontroller hos henne
Skal garantert spør, og håpe hun vilMasse lykke til! Går jo an å spørje når du er der[emoji5]
Blir moro å høreSkal garantert spør, og håpe hun vil
Blir moro å høre
Å så kjedeligSå heldig var jeg ikke. På grunn av nye rutiner pga ny opplæring ang dobler, og dens lydbølger så vil ikke min lege sjekke før 16 uker
Om dem driver, og leter så får det lille egget så mye stråler i seg i mens at det er vist ikke bra. Så da må jeg bare vente da til TUL, for bekreftelse
Så heldig var jeg ikke. På grunn av nye rutiner pga ny opplæring ang dobler, og dens lydbølger så vil ikke min lege sjekke før 16 uker
Om dem driver, og leter så får det lille egget så mye stråler i seg i mens at det er vist ikke bra. Så da må jeg bare vente da til TUL, for bekreftelse
Fekk og beskjed at det ikkje var noke ho ville begynt med om ho ikkje hadde tatt ul først og visste kor ho skulle leite.. og ville heøøer ikkje holde lenger enn at me fann ut kor mykje slag det var i min.D samme fikk jeg beskjed om hos jordmor i går.. D stresser oxo babyen veldig å begynne med dette for tidlig.. skal tilbake for å høre foster lyd i uke 13 jeg da så di har nok litt forskjellige meninger om når d er Ok..
Fekk og beskjed at det ikkje var noke ho ville begynt med om ho ikkje hadde tatt ul først og visste kor ho skulle leite.. og ville heøøer ikkje holde lenger enn at me fann ut kor mykje slag det var i min.