Kontroll :)

Lykkerus

Lykke <3
Var på kontroll i dag :)
Hodet til lisja har festa seg laaaangt nede i bekkenet å magen har sunket masse :) Jm tror ikkje d er lenge igjenn, å om eg går i fødsel nå stopper ikkje dei :O åpninga var uendra siden forge helg da :)

Håper eg klarer å knipe igjenn 2 uker til iallefall :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Er det sammenheng mellom sunket mage og tid til fødselen? Her synes jeg selv at magen min har sunket en del...

Her er hodet festet og magen sunket også:) Men trodde ikke det hadde noe sammenheng med tid igjen til fødselen? ? Det kan jo skje mange uker før

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kombinert med 1cm åpning å moden så er det d :)

Å er ikkje vanlig at hode fester seg når man er flergangs :)

Spennende! :)
Fikk selv høre at om noe starter nå, gjør de ikke noe annet enn å ta imot babyen. Men jeg er heldigvis 37 uker på søndag. :)

Ja, er ikkje lenge før babyane kommer på løpende bånd her :):) eg er bare 33+4 enda :/ sku gjerne ha vert på 37 nå :p

Nei, er en spennende tid fremover:) vi var på fødselsforberedende kurs i dag og håper hun kommer før termin:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Spennende :)

Ja, er ikkje lenge før babyane kommer på løpende bånd her :):) eg er bare 33+4 enda :/ sku gjerne ha vert på 37 nå :p

Er jo veldig trøst at det har gått veldig bra med septemberbabyene som er blitt født i det siste! Men la oss håpe hun holder seg inne litt til iallefall. :)

Håper min pjokk holder seg inne til leiligheta mi er klar (innen halvannen uke), men kommer før september. :D

Blir spennende å se :) Er dette det lengste du har gått eller? Huske jeg feil?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Blir spennende å se :) Er dette det lengste du har gått eller? Huske jeg feil?

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Nei, eg har fått 1 i uke 36 å 2 i 38 :) så har klart å holde dei inne med mykje medisinsk behandling :):) men fra i mårra av gjør dei ingenting om d skjer noe, så er veeeldig spendt! Før stoppa dei til og med 35+6. Men nå er d visst 34 :O håper eg kommer meg til 37 iallefall :) *krysse alt som kryssest kan*

Å så spennende! Nå er det ikke lenge igjen for noen av oss! Er så spennende å følge med nå fremover på forumet. :D

<3 odine <3 27/10/11
Venter en prinsesse 11/09/13

Nei, eg har fått 1 i uke 36 å 2 i 38 :) så har klart å holde dei inne med mykje medisinsk behandling :):) men fra i mårra av gjør dei ingenting om d skjer noe, så er veeeldig spendt! Før stoppa dei til og med 35+6. Men nå er d visst 34 :O håper eg kommer meg til 37 iallefall :) *krysse alt som kryssest kan*

Ja syns jeg huska noe slik om deg og, nemlig. Spennende!

Lykke til,håper babyen holder seg inne en god stund til:)! Men skulle hun komme vil det gå bra, de er så flinke i dag og du er kommet såpass langt at det vil ikke trenges så mye hjelp:)

Back
Topp