Kontroll

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Vært på kontroll idag, og fikk beskjed om at siden tappen er 2 cm nå, lille prinsessa er godt festa med hode, langt ned i bekkenet og siden jeg hadde premature rier natt til onsdag, så trodde de ikke jeg kom til å gå fult ut.. Fikk beskjed om at hu mest sannsynlig kom til å komme før termin :) men de kan jo selvfølgelig ikke si det sikkert, men var det de trodde :)

Venter ei prinsesse i august <3

spennende,.... :) lykke til!

Det har de også sagt til meg siden uke 26:-P men tror ikke det stemmer her i gården :-)

Uff da :p har på følsen at det stemmer her, men prøver å tenke at du ikke kommer før termin, hvis ikke blir jeg nok skuffa :)

Håper virkelig hun holder seg i hula si en god del uker til :) fpr du tettere oppfølging nå?

* Prinsessa ventes 19 august *

Blei sjekka siden endte opp på føden natt til onsdag med premature rier eller hva de kalte det :) håper hu holder seg noen uker til ja :) nei :/ eneste er svangerskapskontroll hver 14 dag istede for hver 4 uke, men det er jo egentlig normalt mot slutten.. så synes egentlig det er litt dårlig.. fikk bare beskjed om å ringe føden hvis riene kommer tilbake

Ja det er normalt ;) denne gangen har jeg tre uker mellom jeg,skal inn til jm 2/7 å etter det tror jeg at det blir hver 14 dag, ca.
Rart at du ikke blir mer passa på når du har hatt premature rier ja. Er jo ganske tidlig, uke 32 bare.

Ja, synes det er rart. Følte ikke det var så trygt. Men men :/ får heller bare ta en tlf til føden så fort det begynner.. fikk beskjed om at hvis hu ville ut nå så skulle de prøve å stoppe det, men vil hu ut om 14 dager så lar de hu bare komme. Kjente det var en skummel beskjed, nå gikk alt plutselig veldig fort og følte meg liksom ikke 100% klar til det enda :p går alt for fort :p

Plutseøig får hun lov ja. Jeg er heller ikke klar, men har ingenting som tilsier at det blir tidlig ;) sukkerklompen kom en dag før termin, men bet ikke om dette påvirker om lillesøstet kommer før. Hun kan gjærne komme 14dager før termin, men ikke mer en det :)

Back
Topp