Kontroll

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Er ganske spennende med kontroller hos jordmor nå, var i dag. Alt bra med lillegutt og da kan man ikke annet enn å smile. 145 lå hjertelyden på i dag og alt med meg var fint. Gutten har i følge jordmor lagt seg enda lengre ned i bekkenet og det er jo positivt. Fikk time igjen neste uke, og det syns jeg er deilig:-) Flere som har vært på kontroll i det siste?

Var på kontroll forrige uke, og da sa legen så fint at vi kommer nok uansett til  å prates neste uke.. Og jeg tror nok han har rett i det ;)

Nyter å høre hjertelyden og vite at alt er bare fint <3

Var på kontroll i går, en dag etter termin.. Håper veldig på å ikke rekke neste kontroll på lørdag - at knøttet er ute (eller på tur) innen da! Har fått tilbud om igangsettelse på mandag, men kjenner jeg kvier meg. På lørdag blir det sjekk av modenhet og eventuelt stripping - dersom jeg er moden ser jeg litt mer positivt på igangsettelse. Men om alt ser helt "lukket og låst ut".. skeptisk.. Ser for meg laaaange timer på sykehuset mens modningstabletter og ballongkateter skal gjøre jobben før de kan ta vannet.

Enig i at det er fint å få vært på kontroll, for å høre at alt er bra :)
Og at den lille har lagt seg enda lenger ned i bekkenet er jo supert ;)

Jeg var på kontroll forrige uke. Alt var fint, bortsett fra at hjertelyden til lille var for høy.
Måtte på sykehuset (igjen) for å ta ctg (igjen). 
Måtte ligge der en stund, og ble skikkelig dårlig når jeg lå på den ene siden.
Men alt var heldigvis bra med baby <3

Back
Topp