Kontroll

ajasto

Forelsket i forumet
Er det alle som har vært til kontroll nå? Hva med dere som har termin samtidig som meg[:D]
Jeg har ikke vært enda, og nå har jordmor 4 uker ferie så da er jeg jo langt på vei.....[8|]. Burde vel kanskje få meg en time hos lege, men har lyst til å gå til jordmor jeg. [&:]

Når har du termin?

Jeg har vært på kontroll hos legen min tre ganger=). Uke 5, uke 8 og uke 12.

Lurt å gå til lege, når jordmor ikke kan. Så du får sjekket de tingene som skal sjekkes=)

Ja det er jo det da. Terminen er 30 januar[:D]
Men det er ikke noe ledig før etter vi kommer hjem fra ferie. Å da er jo jordmor nesten i gang igjen. Men det er jo ikke sikkert hun har tid med det første da så... nei jeg får vel bare bestille time hos lege. Så jeg får komme meg til ultralyd når jeg skal også.[:D]

Har vært på kontroll 2 ganger eg! uke 7 og uke 12.
ville ordnet med en time før dere reiser så du får sjekekt opp i at alt e bra med deg! [;)]
så får du heller gå til jordmor etter ferien!

Eg har vore ein gong hos legen. Skulle bestilla time hos jordmor, men ho hadde ferie. Då ringte eg legen, men han hadde også ferie. Så eg fekk time hos ein annan lege [:)]

Hvorfor reiser du ikke til legen første gang??
Vært på kontroll i uke 8 og uke 13, også skal jeg dit igjen nå på fredag. da er jeg 15+6, for hu skal ha ferie, og mente det var altfor lenge å gå 6 uker uten kontroll! Syns du burde ta kontakt med lege jeg!

en gang hos lege, i uke 6 ca, bare for å fylle ut papirer og ta blodprøver. Og 2 ganger hos gyn for ul. Kan jo være greit å få en time hos legen først, så får du unna blodprøvene o.l, og så kan du ringe jm når hun er tilbake fra ferie.

Jeg skal ringe jm i morgen, da er hun tilbake her, og så vil jeg følges opp der om jeg får det. Pluss gyn innimellom for ul [:D]

Var på første kontroll hos lege i uke 10. Neste kontroll er med jordmor, da er jeg 18-19 uker på vei. (1 uke etter den ordinær ultralyd) 
Blir litt lenge imellom, men det er jo bare slik i disse ferietider [:D][;)]

Men tror du skal tenke på å bestille kontroll hos fastlegen din snart slik at du får time til ordinær ultralyd og tatt blodprøvene [:)]

vært hos legen i uke 9 og i uke 13.. har jordmor time ei uke etter ul, som er om et par uker...
kom deg til legen du, så får du heller ta neste time hos jordmora [;)]

burde ha hatt time hos legen, fikk jeg beskjed om i så fall, skal egentlig først til lege, så til jordmor. Og legesjekken skal helst skje før uke 12. Men nå får vi alle litt forskjellige beskjeder da

Jeg har gått sent til kontroll med alle sammen og har aldri hørt noen si noe om det. [:D]

Jeg var på første kontroll hos lege i går....[:)]

til no har jeg vært hos lege/gyn 7-8 ganger.
6 timer og 2 ultralyd.

hadde frøste time seint i uke 4, neste time i uke 6, og 8 vurdering i uke 10. ultralyd i uke 8 og uke 13, og akutt time i uke 12.

Back
Topp