Kontroll uke 36

babyboy2010

Glad i forumet
I dag har jeg vært på s.kontroll. Det gikk veldig fint, småen hadde det bra, hjerte lagde no den lyden det sku og han var veldig aktiv, så legen syntes det var litt vanskelig å høre hjertebankene skikkelig. Til slutt sa legen bare hode er festet, han vokser fint og er nok ikke så lenge til han kommer!
Så visst legen har rett så kommer han før termin! [8D]
Alt står bra til med meg å, har tatt den siste RH-prøven i dag, det endte med et ganske så rødblått blåmerke, hehe[:-]

Så bra at alt var fint på kontrollen?[:)]
Noen grunn til at han mente det ikke var lenge igjen?

Så godt å høre at alt var fint på kontrollen :) Hvorfor mente legen du kom til å føde før termin? *nysgjerrig ;P*

Det lurer jeg på også. Ganske idiotisk av legen i grunn, å gi deg slike forhåpninger, uten veldig god grunn da[;)].

ORIGINAL: Frustrert Frue

Eneste han sa var at, hode var ganske lengt nede i bekkenet! Han virker også eldre enn gjennomsnittet på UL.
Mensterminen min er jo 24 april og UL termin 6. mai så har vel egentlig ikke noe bedre svar enn det..
Tenkte ikke over det når han sa det er sikkert ikke så lenge igjen, ble bare glad[:-]

ORIGINAL: babyboy2010

Eneste han sa var at, hode var ganske lengt nede i bekkenet! Han virker også eldre enn gjennomsnittet på UL.
Mensterminen min er jo 24 april og UL termin 6. mai så har vel egentlig ikke noe bedre svar enn det..
Tenkte ikke over det når han sa det er sikkert ikke så lenge igjen, ble bare glad[;)][:-]

Okey[:)] Spennende er det uansett. Og det er jo ikke lenge igjen til mensterminen din [:D]

ORIGINAL: babyboy2010

Tenkte ikke over det når han sa det er sikkert ikke så lenge igjen, ble bare glad[;)][:-]

Okey[:)] Spennende er det uansett. Og det er jo ikke lenge igjen til mensterminen din [:D]
'

Jah sant det, men får se.. blir no glad uansett korti han kommer, så lenge alt er bra, regner med at han har det ganske godt der han ligger, så for min del kan han ligge der i 4 uker til, men hadde jo vært gøyt å få han litt før [:-] Hehe
Men skal ikke klage, har hatt et greit svangerskap med null komplikasjoner[:D]

Back
Topp