Kontroll time

Helsestasjonen sa at jeg måtte være 15 uker på vei og fastlegen er fullbooket i flere mnd‍
Jeg må nesten ha en time snart siden jeg går på medisiner jeg ikke kan gå på nå når jeg er gravid
Så hva gjør jeg da?

Helsestasjonen sa at jeg måtte være 15 uker på vei og fastlegen er fullbooket i flere mnd‍
Jeg må nesten ha en time snart siden jeg går på medisiner jeg ikke kan gå på nå når jeg er gravid
Så hva gjør jeg da?
Siden det er pga medisiner hadde jeg prøvd å få hastetime hos legen, hvis ikke de kan gi deg en vanlig time snarest. Forklar situasjonen din.

Så hva gjør jeg da?
De må jo også henvise deg til tul, og det er ALTFOR sent i uke 15! Ta kontakt med lege og be om hastetime.

Er det aktuelt å ta seg en tur dit hvis de ikke svarer på telefonen?
Nei jeg har prøvd det for noen år siden når jeg hadde kreft. Jeg ringte hver dag og dro opp dit å måtte til slutt til privat lege og ser ut som jeg må det nå også, jeg fikk mld fra helsenorge om at jeg ikke får time før jeg er 5 uker på vei

Nei jeg har prøvd det for noen år siden når jeg hadde kreft. Jeg ringte hver dag og dro opp dit å måtte til slutt til privat lege og ser ut som jeg må det nå også, jeg fikk mld fra helsenorge om at jeg ikke får time før jeg er 5 uker på vei
Herregud, kjenner jeg blir FORBANNA på dine vegne! Hvis du har råd, gå til privat lege. Synd det skal være sånn.

Det høres ut som at du burde sende en skriftlig klage (du finner info om dette på Helsenorge).

Det er nexium for magesyre som jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan gå på nå når jeg er gravid
Jeg har vært hos privat lege nå og fått resept på det jeg skal ha
Veldig trist at man må ty til private leger når man har rett til offentlig hjelp og ønske om å benytte seg av det. Men det er i hvert fall bra at det løste seg for deg! :) Håper du får ny lege snart. :Heartred

Det er nexium for magesyre som jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan gå på nå når jeg er gravid
Jeg har vært hos privat lege nå og fått resept på det jeg skal ha
Ja okei, ja jeg heller kunne ikke bruke de i svangerskapet så gikk uten frem te amme slutt

Back
Topp