kontroll time som endte i UL undersøkelse

minitrollet

Blir kjent med forumet
Har slitt med spysyka i ett par dager.. har ikke klart å holde på noen ting..

Skulle til vanlig kontroll idag kl 08. Alle prøver var fine så spysyka så ikke ut til å påvirket knøttet, men så skulle legen ta å se om han kunne finne hjertelyden..
Etter å ha lett langt om lenge så fant han den ikke. Han mente at han kunne se at det var bevegelser, men i og med at han ikke fant noen hjertelyd, kun pulsen min(som skal si å være litt høy på det tidspunktet) så ordnet han med henvisning til UL. 

Fikk time kl 13.30.. Var egentlig ikke nervøs i og med at jeg ikke har hatt noen symptomer på å ha mistet, men tanken satt der allikavel..

UL-legen gikk rett på sak å gjorde klar til undersøkelse..

Da han slo på apparatet og meg og min kjære fikk se en liten krabat som lå å sprelte som bare det(tror colaen jeg drakk litt før kanskje hadde en virkning på en litt hyper unge:)

Nå skal sant sies har jeg er litt god og rund i kanten å har en del bukfett, så regner med at det var derfor at legen ikke fant noen hjertelyd, men fy for en ekkel opplevelse.

godt å høre at alt var i orden!!:)

Huff da får en fæl opplevelse... Men må ha vært en god følelser når du så en levende baby da;)

Ja, forstår godt at det var en ubehagelig opplevelse i begynnelsen, men flott at du fikk mulighet til UL, og fikk sett at alt var bra med ungen :) :)

Huff det var en fæl opplevelse.Godt at alt var bra med den lille..Går spysyka i bhg til jenta vår og..Håpe ,håpe at vi slipper å få den i hus..Fysj

så bra det endte sånn. var nok rørende å se lille på UL

Så bra at alt var bra med den lille

Back
Topp