Jeg kommer til å gå til fastlege og evt. Gyn. Fikk dårlig erfaring sist med jordmor. Hun var mer ute etter meg følte jeg og var negativ til minstå. Jeg hadde minstå med på kontroller hun maste mer på om at jeg måtte få meg trillepike til henne og når timen var over, så var det henne hun maste på om å rydda, når minstå kom for å se når hun målte magen å sjekket hjertelyden måtte hun gå bort eller forflytte seg. Følte hun var ute etter henne. Hun gjorde en masse feil med meg og som kunne endt opp i en mer prematur fødsel enn hva det blei + at unødvendige undersøkelser på sykehus etter vannavgang pga hun gikk ut i fra seteleie, men måten hun gikk ut i fra seteleie så har det feil. De sa på sykehuset at det var feil å gå ut i fra det med de undersøkelsene hun gjorde. Hadde hun virkelig undersøkt meg så kunne hun kanslkje ha funnet ut at jeg mest sannsynlig hadde tegn på fødsel. Jeg sa jeg trodde jeg hadde bekkenløsning og fikk negativ respons på hvordan jeg satt. Når jeg kom inn på sykehuset, så sa de at jeg mest sansynlig hadde vert i fødsel eller hva jeg skal si i ei uka å at det ikke var tegn på bekkenløsning. Pga påståelsene fra jordmor at det var seteleie, så måtte de skjekke det vaginalt når jeg kom inn med vannavgang. De ønsket ikke å gjør det for de var sikker på at det var hodeleie, men måtte være 100% sikre pga den kommunale jormor mente det var seteleie. Når jeg ringte å avbestilte siste time hos jordmor spurte hun ikke en gang hvordan det gikk og hvorfor jeg avbestilte.
Så her blir det fastlege og evt. Gyn. Gyn følger meg opp til jeg er 18 uker. Usikker på om han følger meg opp videre. Det er jeg usikker på. De snakte om på sykehuset om at jeg kanskje skulle ha en kontrol der i uke 28 om det blir det eller ikke eller hvis jeg nevne det til gyn så lure eg på om hankanskje kan ta den undersøkelsen. Blir og fastlege som følger meg opp.