Kontroll på Sykehuset

• Trådstarter Trådstarter AB
  • Opprettet Opprettet

AB

Forumet er livet
I dag var jeg på sykehuset, hadde en ekstra kontroll der pga lavt stoffskifte. . .
Fikk beskjed om at jeg hadde muligens urinveis infeksjon og at de smertene jeg har hatt de siste dagene (mensmurringer) hadde kanskje noe med det å gjøre.. så nå går jeg på pencilin fram til de vet hva som er galt.. ..

men det jeg egentlig ville fortelle[:D]
var at jeg fikk en UL også[:)] Hun dama som tok den var kjempekoselig og hun brukte sikkert 15 minutter på å kikke rundt inne i magen..hehe.. å gjett hva, jeg fikk vite kjønnet!! hihi.. endelig !! Det blir en gutt!![:D] Det som jeg har trodd hele tida, mens alle andre sier jeg har jente mage og mener jeg får jente.. hehe.. fikk bilder som bevis[:D]

til slutt vil jeg bare skryte av legen og gynekologen jeg traff på føden i dag.. De var kjempeherlige, så jeg har stor tro på at det blir et bra opphold på sykehuset når det endelig er vår tur til å få babyen ut i verden[:D]

Ååhh.. AB[:D][:D]

Gratulerer med gutt i magen!!

Grattis me gutt i magen :) ko kjekt då :)

Gratulerer med gutt i magen[:D]..
Så morro da...
ååå..syntes det er så lenge å vente[:-]... syntes det var greit med de tre andre men nå klarer jeg nesten ikke å vente...vil vite det jeg også....[X(]

Først og fremst gratulerer med gutt.
Så bra at de har funnet ut hva som var "feil" da.[:D]

Grattis med gutt til dere... [:D]

Back
Topp