Kontroll på sykeguset....

soffy81

Elsker forumet
Snuppen min har sjela en del, og ble henvist til kontroll for å finne ut om det var noe galt med han.....mamma såååå nervøs da vettu......han var heldigvis frisk og fin snuppen min <3
Takk og pris!!!
Eneste de fant ut, er at han er langsynt....ganske mye faktisk....så vi skal inn til ny kontroll i januar for å finne ut om han må begynne med briller eller ikke......

Og så var vi forresten på helsestasjonen her om dagen....82 cm og 10820 gram....flinkingen min!!!! Og ikke fått noen reaksjoner på sprøyta enda heller...... Og nå går han neeeeesten selv også :))))

Det var en liten oppdatering fra oss <3

Så flink som nesten går selv da :D Og akkurat perfekt lang og tung. 

Langsynt faktisk. Han tar det vel med fatning han ;) Ser traktorer på lengre avstand da vettu.

Tok ganske lang tid før vaksinereaksjonen kom, tror det var 12 dager den kom. 

Åhh, så bra at det ikke var noe alvorlig galt, da. Mammaer blir jo alltid så bekymret for sånt!

Men må bare si det med det samme; Han er jo såååå nydelig den gutten din! Skikkelig sjarmtroll!

Å, det er go'gutten til mammaen sin det. emoticon Det gleder meg at det ikke var noe annet enn det, siden det er noe som kan ordnes. Jeg likte at du kom med en update, btw. :D

Back
Topp