Kontroll på hormonene?

Kobberfruen

Glad i forumet
Sensommerbarna 2019
Har dere det ?
I går var jeg så fornøyd med meg selv, føler meg så avbalansert og happy som gravid selv om jeg jobber fullt, har barn fra før og er mye alene pga omreisende mann.
I dag: Hormonella blir kvalm fordi hun endte opp med å lage frokost til guttungen først og rydde litt fordi ingen andre gjør det, deretter er det for mye mas og kjas og bråk som gjør at jeg får et lite utbrudd om rot og bråk:sorry:.
Mannen skjønte heldigvis hvorfor, men jeg føler meg sååååååå teit!

Enda godt jeg skal ut på en lang skitur helt alene:bored:.

Haha off nei, har ikke alltid heeeeelt kontroll nei. I dag måtte jeg bare kommentere ei som kjørte for fort i p-huset på jobb, hu ble sur og fornærma å begynte påpeke at jeg ikke hadde brukt blinklys i noen av svingene (hun kjørte bak meg) såvidt jeg ikke klarte å dy meg, men orka ikke den krangelen videre, viste absolutt ingen hensyn... Kjenner jeg blir lettere provosert, spesielt over dumskap og idioter :grumpy:

Nei :sorry:
Er mye sur og sliten :bored: Prøver virkelig hardt å være i balanse men ser jo at det går dårlig.. absolutt hver minste like småting er irriterende.... og mannen, uff ja, er mye (unødvendig!) oppgitt mot han :sorry: :hilarious: Blitt mange "unnskyld" til barna i det siste også :sorry:
Blir greit etter denne uken å fortelle barna hva som foregår så de ikke bare tror at mamma har blitt gal :hilarious:

Begynner å grine av alt og ingenting! Blir fort sur og får like fort dårlig samvittighet etterpå :( så slitsomt!

Kjempe fort sliten. På en brøkdel av et sekund så går jeg fra å være i kjempe form til å være helt ødelagt, både fysisk og psykisk. Har noen pasienter på jobb som jeg begynner å bli redd for.. kvier meg for å gå på jobb.. hjemme sprekker jeg av rot, tulle rot, sånn type en jakke her, en jakke der...

Jeg gråt i en time fordi vi var tomme for karri i dag. Hulket, liksom. Så lo jeg og følte meg som en lottovinner mens jeg spiste fersk ananas etter det igjen. #crazytown

Back
Topp