Kontroll på føden

Fitness

Forelsket i forumet
Idag ble det kontroll på føden pga svært lite aktivitet i magen. Kjente
ingenting i natt, men kjente bevegelser før jeg stod opp i dag tidlig. Utover
dagen var det veldig stille, og det er ikke normalt for den lille frøkna jeg har
i magen så da ringte jeg til slutt og fikk komme inn med en gang. Ble lagt til
registrering, og den viste at hjertefrekvensen på babyen lå veldig høyt (over
160), så det ble ul og ny registrering et par timer senere. Alt var normalt ved
ul, og ved den siste registreringen så hadde også hjertelyden roet seg, og lå
mellom 145-158 noe de anså som normalt.

Så etter en litt stressende dag
med mange bekymringer kan jeg endeig slappe av!

Ubehagelig opplevelse kan jeg tenke meg, men veldig bra at alt var bra til slutt da! :-)

bra det ble bra etterhvert!

Huff, nå ble jeg skremt for lille baby her har og hatt en lite aktiv dag :O
Beveger seg jevnlig, men har ikke fått til å provosert fram aktivitet i dag og det får jeg vanligvis til om hun har en rolig dag.

Sylvanas skrev:
Beveger seg jevnlig, men har ikke fått til å provosert fram aktivitet i dag og det får jeg vanligvis til om hun har en rolig dag.

Jeg kjente nesten ingenting, og det jeg kjente kunne likesågodt være luft. Ikke fikk jeg kontakt heller, noe jeg alltid får. Når det heller ikke hjalp å spise saftis, så ringte jeg.

Det ble heldigvis fart igjen i går kveld, og i natt har jeg også kjent liv slik som jeg pleier. Så satser på at hun bare var daff i går!

Godt du ble ordentlig sjekket og at alt er bra med lille snuppa di! Klem!

Fitness skrev:

Sylvanas skrev:

Jeg kjente nesten ingenting, og det jeg kjente kunne likesågodt være luft. Ikke fikk jeg kontakt heller, noe jeg alltid får. Når det heller ikke hjalp å spise saftis, så ringte jeg.

Det ble heldigvis fart igjen i går kveld, og i natt har jeg også kjent liv slik som jeg pleier. Så satser på at hun bare var daff i går!

Må ha vært det samme her, for i går var hun normal igjen. Som de skremmer stakkars mammaer :O

Så godt at det så bra ut, selv om det må ha vært en skremmende opplevelse :(

Back
Topp