Kontroll og hjertelyd

Verra

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Var på 2. Kontroll i dag til legen å fikk endelig høre hjertelyden:-D den lå på 144, noe han sa var helt normalt:-) for en følelse da han fannt den med en gang:-) hæli! Har også begynt å kjenne spark:-) kjenner jeg gleder meg bare mer og mer til tiden fremover og til nurket kommer:-) Ble også 50% sykmeldt pågrunn av påbegynnende bekkenløsning:/(æsj..) Men nå bare gleder jeg meg til ordinær UL på fredag:-D å krysser fingre og tær på at alt skal være i orden!

Så kjekt!
Helt magisk første gangen en før høre hjertelyden =)
Masse lykke til på fredag!

Åh, så kjedelig med bekkenløsning, håper du slipper unna de værste vondtene..! Ja det er virkelig herlig å høre hjertelyden!! En fantastisk følelse :) Selv kom jeg nettopp fra jordmortime, hun fant også hjertelyden med en gang -her var den på 158 nå :) Lykke til på ul på fredag! Blir spennende =)

Det var virkelig helt magisk ja:-) nesten så jeg begynte å gråte(hormoner):p

Håper virkelig jeg slipper det værste bekkenplagene ja! Har jo hørt litt om hvordan mange har det! Å vil helst slippe det værste å vil gjerne arbeide Så lenge jeg klarer! Men det er når jeg arbeider for mye st det er værst da, så når jeg arbeider bare 50% nå så håper jeg at det blir bedre:-) eller i allefall ikke værre:p

Hjertelyd er helt fantastisk :)
Så kjedlig med bekkenløsning. Håper det bedrer seg nå når du er sykmeldt og kan ta det med ro :)

Back
Topp