Kicks Gift med forumet 14 Apr 2017 #1 Hvor ca i løypa får man komme inn til kontroll/monitorering ved kort protokoll med hormonsprøyter?
lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 14 Apr 2017 #2 Hvis det er ultralyd for å sjekke egga du mener, så var jeg på det syklusdag 7.. dag 6 med sprøyter siden jeg satte første sprøyte syklusdag 2[emoji5]
Hvis det er ultralyd for å sjekke egga du mener, så var jeg på det syklusdag 7.. dag 6 med sprøyter siden jeg satte første sprøyte syklusdag 2[emoji5]
Marihøna Prøver på nr 2 siden nov/15 Assistert-jentene 14 Apr 2017 #3 Kicks skrev: Hvor ca i løypa får man komme inn til kontroll/monitorering ved kort protokoll med hormonsprøyter? Klikk for å utvide … Jeg skal på dag 9
Kicks skrev: Hvor ca i løypa får man komme inn til kontroll/monitorering ved kort protokoll med hormonsprøyter? Klikk for å utvide … Jeg skal på dag 9
*RSB* Hey Assistert-jentene Febbisbebbis'18 14 Apr 2017 #4 Første kontroll har vært på dag 7 for meg hver gang hos St. Olavs Du får den datoen når du ringer inn mensen.
Første kontroll har vært på dag 7 for meg hver gang hos St. Olavs Du får den datoen når du ringer inn mensen.
LizRachel Forumet er livet Febbisbebbis'18 ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ 14 Apr 2017 #5 Jeg var også inne på kontroll på sprøytedag 7. Det var den eneste kontrollen jeg hadde før uttak, men det er nok individuelt vil jeg tro.
Jeg var også inne på kontroll på sprøytedag 7. Det var den eneste kontrollen jeg hadde før uttak, men det er nok individuelt vil jeg tro.