Kontroll idag..

Pijah

Forumet er livet
Vi har vært på kontroll med Maja idag, hun har strekt seg og blitt laaaaang i følge helsesøster, hun er nå 66 cm og veier 7820 gram.
Hun har bare lagt på seg 560 gram siden forrige kontroll, men da ble hun jo veid rett etter et måltid, så eeeegentlig har hun lagt på seg ca 200 gram mer da (i følge meg[8D]).
Ellers sto alt bra til, men helsesøster ville ikke gi vaksiner idag, siden hun er så forkjøla. Så da har vi fått time over nyåret for å få de vaksinene i stedet. [;)] 

stooore fine jenta!!! [:)]

er så spent på hvor lang og tung julian har blitt, vi skal på kontroll 3.januar, m/vaksiner.
jeg vurderte å gå¨innom hs og veie idag, men orka ikke tanken på å kle av og på alle klærne hans bare for det så jeg droppa det [:D][:D][:D]

Dem vokser fort dem nurka våres[;)] er liksom ikke babyer lenger

Vi skal på kontroll med vaksine i morra. Gruer meg sååå til vaksinen!!

ORIGINAL: KristinLouise

stooore fine jenta!!! [:)]

er så spent på hvor lang og tung julian har blitt, vi skal på kontroll 3.januar, m/vaksiner.
jeg vurderte å gå¨innom hs og veie idag, men orka ikke tanken på å kle av og på alle klærne hans bare for det så jeg droppa det [:D][:D][:D]

hihi, vi skal også 3 januar. [:D]

ORIGINAL: Lillekaisa

Fine Maja!!!! Da er hun 1,5cm kortere enn Kaisa[:D]

Hihi..! Hun har jo litt andre gener enn Maja, så det forundrer meg ikke! [8D][:D] '
Maja hadde strekt seg tre hele cm på fire uker, jeg er imponert jeg! Ikke rart hun har vært litt sutrete kanskje, det er sikkert vondt å vokse så fort..
Maja gleder seg forresten til i morgen, selv om hun er litt forkjøla enda. Hs sa til henne at det gikk fint å gå ut, bare hun ikke ble kald. Og det må vi vel klare å unngå. [;)]

Hun er enda mindre enn Sivert var på 3mdre-kontrollen [8|][:D]
Jeg har en kjempebaby [8|][8D]

snuppa mi va 6300 på 4mnd kontrolln[:D]
vi ska på neste kontroll 4 februar! e så spent på ka ho veie da!!

ORIGINAL: trønderveitja

What?Vaksiner?[8|]Hs sa sist til meg at på neste kontroll,altså 4 månederskontrollen så er det ikke no sprøyter[:o]?[8|]
Så stor jenta di er blitt da pijah[:D]

Snuppa mi er fem måneder om noen dager hun vet du (julaften).. [;)] Var femmånedersen vi var på nå. Vaksinene får vi allikevel ikke før på nyåret.

ORIGINAL: MilieE

Vi skal på 4 mnds-gruppe på hs 3 januar.
Da må jeg huske å spørre om kiss-syndrom, altså!
Minn meg på det! Ok?[;)]

Skal gjøre det.. Hva er det?? (sikkert det du skal spørre om altså, men jeg har aldri hørt om det.. [8D])

Back
Topp