Kontroll idag..

Malla

Betatt av forumet
Var på kontroll hos lege idag, å alt virket bra, men hadde litt høyt undertrykk, så skal tilbake på ekstra kontroll neste uke,hun synes det var lenge å gå to uker før neste kontroll, å det er jeg helt enig i så det er bare bra med en ekstra sjekk:) men ellers så var alt bra.

Men hodet var ikke festet enda, uke 38 imorgen.. hadde jo håpet det skulle være det, synes d har vært så mye stikkinger å nedpress, men neida:P.. Så fikk beskjed om å legge meg ned me en gang hvis vannet skulle gå.. Men han ligger heldigvis ned med hodet fortsatt.. håpe det forblir slik..
Flere som har bebiser som ikke er festet?

Var også hos legen igår på kontroll, ho lå med hodet ned, men var ikke festet! :) Det gjorde utrolig vondt når legen skulle kjenne om hodet var festet, og det var jo selvfølgelig en forklaring til det; Jeg har uvi! :S Legen ringte isted og sa at det var nok grunnen til at det var så ømt når nu undersøkte og ba meg om å hente ut medisiner.
Er så ofte plager med uvi at jeg kjenner ikke lenger når jeg har det! Litt skummelt når jeg er gravid!

Også 38 uker og hodet er ikke festet. Men hodet ligger godt nedi og det presser på og stikker. Legen mente hodet ikke nødvendigvis festet seg når det er andre gang.

Her er heller ikke hodet festet, JM skrev på helsekortet sist at hodet ligger høyt. Måtte også legge meg ned om vann gikk, og ringe føden for videre beskjed. Heldigvis går vannet sjelden først i en fødsel :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Back
Topp