kontroll idag

sicaa

Forelsket i forumet
Var på kontroll idag jeg,føler meg litt priviligert for jeg har vært på kontroll ganske ofte hele svangerskapet!
Men idag var hjertelyden 136
og på sf lå jeg på 29,akkurat på den grønnestreken.
er så deilig å høre hjertelyden til den lille,ganske sprøtt att det faktsik ligger et lite barn å vokser der inne! tror ikke helt jeg har skjønt det neda!!!

Hei! Jeg synes også det er så herlig å høre hjertelyden, blir helt rørt når jeg hører den [:)][:(]
Jeg gleder meg alltid til jeg skal på kontroll og kunne gått mye oftere hvis jeg fikk bestemme selv [;)]

Hei jeg var også på kontroll i dag og babyen hadde lagt seg med hode ned... håper den blir der[:D][:D][:D]. Kjempe artig å høre hjertelyden igjen, noe festlig var at når vi prøvde å finne hjertelyden så fikk vi inn signaler fra mobiltelefonen på legekontoret...Spøket med at barna nå blir født med mobil[:D][:D][:D]

ORIGINAL: løven
Kjempe artig å høre hjertelyden igjen, noe festlig var at når vi prøvde å finne hjertelyden så fikk vi inn signaler fra mobiltelefonen på legekontoret...Spøket med at barna nå blir født med mobil

hehe.. morsomt![:D]

ja, kan være enig med det her, at det er deilig å høre hjertelydan til babyen. det er noe magisk i det. i morgen skal æ til kontroll... gleder mæ masse. trodde babyen hadde snudd sæ hode ned, men i dag hadde den hikke og det va langt fra nede, forklarer de voldsomme bevegelsene som den holder på med...[:D]

Er litt uvirkelig ja...Men er bare så herlig!!![;)]
Og når ungen endelig kommer savner en å ha det livet inn i seg,er noe helt spesielt!
Ville aldri,aldri vært foruten.
Jeg skal ikke på kontroll før om 5 uker jeg da,hvis ikke jeg skal ta en vri å be om kontroll hos lege- synes 5 uker er litt lenge...
Men formen er nå grei fremdeles,og det virker til at lillemor der inne trives- dytter og dulter stort sett hele tiden![:-]

Sicca: Det kan hende det blir gutt på deg å da....hjertelyden til min baby var 136 nå sist og vi vet vi får gutt[:D][:D][:D][:D]

Lena28: ja, det er noe i dette med fosterets hjertelyd ja? Jeg og skjønner du, eller den lille da...hadde en puls på 132 siste gang på kontroll. Og jeg har hele tiden hatt følelsen av at det blir en gutt....Men man kan vel aldri være 100% uansett da, siden vi ikke har sett noe som helst "der nede";)

nei det er jo sant....man kan vel ikke bli forskrekket om det er trakt i stede for tut når det kommer ut[:D]men vi så en ganske så tydelig tut på ul vi da.....

LENA 28

Snakket med jordmoren om det med hjertelyden og hun sa det egntli var ganske sjeldent at det stemmer...
vanligvis har den ligget på rundt 145-150 og det er jo jentelyd
har veldig på følelsen at det kommer en liten jente jeg da

Mitt barns hjertelyd har vært 156, 156, 136, 140. Noen som vet om det kan tyde på jente eller gutt? [:)]
Vi vet ikke hva det blir og jeg har heller ingen magefølelse...

det heter at hvis hjertelyden er under 140 tyder det på gutt,mens over 140 tyder på jente....

hehe.. om det hadde stemt så er nok min "såvidt jente" :P hehe

Min har ligget på 140,140,148,143 og etter to ul ( siste i uke 30 ) er det helt sikkert at vi får en gutt.
Klem

Som tickerboksen min sier, så vet vi ikke kjønnet ;) men har ligget rett over 140 hele veien :s

Flott at du greier og holde deg. Jeg er så nysgjerrig at jeg ikke greier og vente. Derfor vet jeg at lille Alexander kommer til verden snart. Skamme meg som er så nysgjerrig. Hehehehe.....

ORIGINAL: Linka

Flott at du greier og holde deg. Jeg er så nysgjerrig at jeg ikke greier og vente. Derfor vet jeg at lille Alexander kommer til verden snart. Skamme meg som er så nysgjerrig. Hehehehe.....

"Stemmer" det da i forhold til hjertefrekvensen??

Egentlig ikke tror jeg. Hvis 140 + er jente så skulle han vært det.
Klem

Back
Topp