Kontroll idag! (litt lang...)

majea

Glad i forumet
Idag har jeg vært på kontroll på Ullevål med UL og innvendig UL for kontroll av  livmorhalsen[&:] 
Det var spor av protein i urinen og BT mitt var første måling: 152/83 og andre måling var 125/95....Shit...
Skal tilbake på Ullevål om 2 uker igjen, men måtte dra til jordmor eller lege i mellomtiden å ta nytt BT og urinprøve....Hvis det fortsatt er for høyt må jeg inn på Ullevål igjen neste uke å ta masse prøver og hvis det er en begynnende sv.skapsforgiftning blir jeg lagt inn og det vil bli vurdert å evt sette igang fødsel[&:]Evt KS..[:(] Ble litt skremt av BT, jeg har alltid hatt litt lavt BT, til og med hatt perioder hvor jeg har besvimt pga det....
Men men, får satse på at det går bra[;)] 
Ellers var alt bra, Ferdinand (TV1) ligger fortsatt med hodet ned mens Fabian har snudd seg og ligger med rompa ned, men ingen fare for at det ikke skal bli vanlig fødsel[:D]De er nesten 2 kg hver nå, så de er store![;)] Så 4 kg barn i magen allerede nå merkes!!!!!!!!!!!![8|]De lå og sloss litt inni magen, Ferdinand sparker Fabian i hodet[:D] He he...
Livmorhalsen var kortere enn sist, har gått fra 4,3 cm til 3,5 cm nå, men det er jo bare tegn på at noe skjer[:)]
Dette ble litt langt, men sånn er det når det skjer noe "nytt"....

Skjønner at dette var litt skummelt ja..
Men som du selv skriver, er det veldig mange "hvis" og "dersom" ute å går her.. Tror det er viktig at du ikke bekymrer deg for mye jeg.
BT påvirkes jo av om du er urolig i kroppen også..-så kan ha vert noe du tenkte på/bekymra deg over der og da også[;)]

Hehe..-morsomt at de sloss inni der[8D] Viktigste er jo at de er aktive og har det bra[;)]
Livmorhalsen er nå fortsatt fin og lang da!![:D]

Du blir så bra fulgt opp du nå, så ville ikke bekymra meg unødig viss jeg var deg..
Skulle det skje at de må sette igang fødselen så er jo barna blitt store og sterke allerede[;)]

Jeg håper dette kommer til å gå bra, og som Tinejento sier barna er store og sterke nå, så det går nok bra!! Du får ta det med ro og slappe litt av, ruge i tiden som kommer!

Oisann! Men uansett går det nok bra. Masse lykketil[:D]

Lykke til uansett, det går nok bra skal du se[:)]

Spennende og skummelt på en gang!! Ikke noe særlig hvis det viser seg at det er sv.sk.forgiftning da, men så får du tett oppfølging nå, så ting er helt sikkert under kontroll! Ønsker deg masse lykke til!

Spennende og skummelt på en gang!! Ikke noe særlig hvis det viser seg at det er sv.sk.forgiftning da, men så får du tett oppfølging nå, så ting er helt sikkert under kontroll! Ønsker deg masse lykke til! [;)]

singnerer denne jeg[;)]

ORIGINAL: *marihøna*

Spennende og skummelt på en gang!! Ikke noe særlig hvis det viser seg at det er sv.sk.forgiftning da, men så får du tett oppfølging nå, så ting er helt sikkert under kontroll! Ønsker deg masse lykke til! [;)]

singnerer denne jeg[;)]

Signerer jeg også[:D]

Takk alle sammen[;)] Det går nok bra, ble bare litt skremt siden det alt har vært så fint tidligere[:)] Men men, det er jo også større fare med sv.skapsforgiftning når man er gravid med tvillinger...[:(] Jeg får bare prøve å ta det litt mer med ro...Men det er ikke lett når man skal pakke og flytte om 1,5 uke...og det er så masse som skal ordnes[:'(] Må bestille flyttevask, vi flytter ut helgen 13.-15. april og 18.april overtar de andre her[&:] He he..5 dager, det skal nok gå bra[;)] 
Har ikke tid til å bli lagt inn jeg, nå i påsken skal samboer hjelpe til med pakking osv, han har jo fri[:D]

Hei majea!
Hørtes ikke noe stas ut det her... Ta det med ro fremover og pass på å få nok hvile.
Håper du slipper innleggelse og masse problemer... Ta vare på deg selv nå, det er tiden for det!

[:)]Jeg må nok bli flinkere til å hvile ja....Syns egentlig jeg er ganske flink jeg, noe MÅ jo bare gjøres innimellom også...Samboeren min og mamma syns ikke jeg er flink nok[&:] Men ting gjør seg ikke selv heller[8D]

Back
Topp