Kontroll i uke 12?

Longgone

Forelsket i forumet
Er det fler enn meg som tenker på å gå på kontroll rundt uke 12? Jeg har lyst å være helt sikker på om alt står bra til med den lille før vi forteller hemmeligheten vår! Har lest så mye rundt på nettet om ma at jeg holder på å bli gal, nå har jeg også mistet alle symptomene(igjen) så jeg uroer meg litt :-/

Jeg skal på kontroll i uke 12. Også ul i uke 12. Men jeg får veldig god oppfølging pga mange SA.
Men uke 12 er vel normalt å gå på kontroll, de fleste har vel sin første kontroll da??

Skal til lege i uke 13 men de e fordi sykmeldingen går ut da.. Vet ikke om hun tar de som en kontroll eller ikke!

var hos jm her om dagen. og hørte hjerte <3 så nå har vi fortalt kommende besteforeldre og jobben

her skal vi ha første kontroll og første ul i uke 12 :-) bare en god uke igjen:-)

Har alt vært. Var den dagen jeg gikk inn i uke 11. Fikk høre hjertelyden, og da var det tryggere å fortelle det :)

var hos jm her om dagen. og hørte hjerte <3 så nå har vi fortalt kommende besteforeldre og jobben

Så fint! :) Er dette ditt første barn?Fannt hun hjertelyden ganske fort? Tenkte bare på det med hjertelyden, har ikke fått høre den før i uke 14/15 jeg, for lege/jordmor ikke ville prøve å finne den da....Men nå har jeg såååå lyst til å høre den ved 12 ukers-kontrollen i mars. Dette er mitt tredje barn og tenker at da må det vel være enda enklere å finne hjertelyden.

Hei, j var på tidlig ul så d er beroliggende, tok og urinprøve m til legen, og den var neg, var reddfor uvi, så j har kontroll i uke 11 ca, men får tettere oppfølging denne gang, pga mistet seint forrige gang, tvi tvi

Jeg var på kontroll i uke 11, og da sa de at det har ingen hensikt å ta en privat i uke 12 i tillegg (ikke medisinsk indikasjon for å ta flere på sykehuset før om 5 uker), for selv om uke 11 er litt tidlig å sjekke så neseben, nakkefold etc helt normale ut. Men kjenner jeg hadde syntes det var enda tryggere om sjekken hadde vært i uke 12 :smiley-ashamed005

Her er jeg på vei til kontroll i uke 12. Gruer meg.. Gleder meg også til å se at det er en liten baby som ligger der inne.:)

Back
Topp