Kontroll i morgen!

LuringNr3

Gift med forumet
Og jeg har laget DEN lista over ting jeg skal ta opp/spørre om :P Haha, føler meg teit, men når jeg har vært på kontroller tidligere, så har legen eller jm spurt: "Og ellers, da? Alt bra?" Og da svarer jeg høflig og beskjedent, som nordmenn flest: "Jo, takk, alt er bra" :P Selv om det kanskje ikke er det, haha!
Så nåååå skal de få alt på en gang, heheheh :D

Haha ja. Kjenner til den! Jeg også har villet ta opp noen ting, men så har jeg bare sagt at alt er ok :P :D

Og jeg har laget DEN lista over ting jeg skal ta opp/spørre om :p Haha, føler meg teit, men når jeg har vært på kontroller tidligere, så har legen eller jm spurt: "Og ellers, da? Alt bra?" Og da svarer jeg høflig og beskjedent, som nordmenn flest: "Jo, takk, alt er bra" :p Selv om det kanskje ikke er det, haha!
Så nåååå skal de få alt på en gang, heheheh :D

Lister er finfint :) Studenten jeg var hos første gangen synes det var heeeelt greit :) Hehe! Lykke til på kontroll :)

Så lurt! Tenker på det hver gang, men glemmer det.. vet ikke hva eller hvordan jeg skal spørre heller.. haha.. du er bare knall-lur som har med liste! :-) lykke til i morgen! :-)

Lurt,jeg har gjort det tidligere...
Føler det ikke er mer å spørre om,men selv om det er nr fem dukker det plutselig opp nye spørsmål....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har eg og tenkt på å gjøre mange ganger, men glemmer det.. :p så det blir som du "joda alt er bra" :p

Jeg begynte tidlig med dette. Sa alltid bare "alt går jo fint", også var det alltid et eller annet jeg burde sagt. Så jeg begynte å skrive på mobilen :p man glemmer jo så fort og!

-- tasting fra mobil --

Liste er bra å ha med. Det har jeg hatt med flere ganger ellers glemmer jeg minst halvparten av det jeg lurer på.

Siden du sikkert har fått svar på så mangt i dag, så blir det jo deg vi spør nå da! :D

Hehe, det gikk bra, vettu ;)

Tja, fikk egentlig ikke så gode svar, syns jeg :P Legen min er bare vikar for fastlegen min som er i pappaperm. Også er hun ganske ung, nyutdannet og jeg tror ikke hun har barn selv... Jeg skulle gjerne hatt en time hos jm, men hun jeg hadde flyttet til en annen kommune, og da fikk jeg ikke flere timer hos henne :/ Veit ikke helt hvordan jeg skal løse det :P

Back
Topp