Kontroll i går + litt til... :'(

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
Var på kontroll med minstemann i går, og da hadde jeg med meg storebror også.

For et par år siden ble han påvist vannbrokk i pungen på ultralyd. Etter ultralyden, tok vi oss en tur til fastlegen min, og han sa det ikke var noe å gjøre... Men da jeg hadde med meg storebror på kontrollen, så tenkte jeg det var like greit å la legen der få se på han. Og da måtte han tilkalle en lege til, for å se på det. De bestemte seg for å sende brev til barnepoliklinikken, og han kommer da til å få en henvisning dit. Der skal de ta en titt på han, for å ta en avgjørelse om hva de kommer til å gjøre med han. Enten drenering, eller fjerne brokket. Dvs han må opereres :/ Vondt i mammahjertet, men er jo godt å få det gjort da. Da slipper han å være plaget med det i senere tid.

Med hormonene oppå der igjen, så kommer jo tankene :( Jeg skal hvertfall sitte sammen med han hele tiden! Holde han i hånden. Og der kom tårene også. Men som sagt, for at han ikke skal bli plaget senere, så er det godt å få det gjort nå.

Så bra at dere kom til en lege som tok det på alvor. Det blir bra å få det vekk :) Skjønner veldig godt at det gjør vondt i mammahjertet, men det er godt når det er overstått :) Lykke til til storebror!

Back
Topp