• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Kontroll i dag

Nnem

Forumet er livet
VIP
Var på kontroll hos legen i dag. Symfysemålet var skytt fart + at legen ikke kunne kjenne hvordan babyen lå ble jeg sendt på kontroll til sykhuset.

Urinen +2 glukose og spor av protein, blodtrykket var fint. Har gått opp ca 2,6 kg siden forrige kontroll.

Hos legen på sykehuset ble det konstantert at gutten våres fortsatt lå i hodeleie, men var vanskelig å kjenne etter. Kan være fordi magen er noe stor. Gutten vår er ca 4 kg nå og jeg skal komme tilbake neste uke for å følge med på vekten og da får jeg mest sannsynlig dato for igangsettelse. Han regnet med at jeg blir satt i gang på termindato.

Mest sannsynlig prøver de med ballongkateter eller modningsgele siden jeg vil prøve å føde vaginalt, men måtte ha et åpent syn på at det kan ende opp i ks.

når er termindaton din??blir spennende da[:)]

Åssen gikk egentlig den glukosebelastningstesten?

Flott at han lå i hodeleie da [:D] Og fint de følger med på vekten. Da er det jo maks 2 uker til lillebror er hos dere nå da!! Morro!! [:D][:D]

så bra de vil sette i gang da siden han er litt stor.

håper du får føde slik hu ønsker da:)

Oi, stor gutt[:)] Spennende da, kanskje bare to uker, eller mindre til du får gutten din[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Oi, stor gutt[:)] Spennende da, kanskje bare to uker, eller mindre til du får gutten din[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Åssen gikk egentlig den glukosebelastningstesten?

Flott at han lå i hodeleie da [:D] Og fint de følger med på vekten. Da er det jo maks 2 uker til lillebror er hos dere nå da!! Morro!! [:D][:D]

Var 6,1 før testen og 7,7 etter testen. I grenseland sa legen. Endre kostholdet så skal det gå bra.

Er veldig fornøyd med at jeg ikke går over denne gangen. Føler meg rimelig klar til å møte sønnen vår[:)]

Så spennende da! Det er jo ikke lenge til...

Back
Topp