Kontroll i dag

MammAnn

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
I dag hadde eg termin kontroll, den blei gjort på sjukehuset sida jordmora mi er vekke denne veka. Tok ul, og spurte om ho kunne sjekke korleis eg låg i løypa. Mormunnen var mjuk og ho fekk lett inn en finger. Hadde 1,5 cm opning og blei strippa. Har hatt murringer og sammentrekninger i dag etter kontroll, og når eg var på do i sta var det brunlig slim på papiret. Bo håper eg det er slimproppen som kjem og det snart blir fødsel:-) spennande.

Andre som har blitt strippet?

Jeg har ikke blitt det men hadde et håp om å bli det sist jeg var på kontroll men tviler på at jordmor her gjør det..så spurte ikke om det heller..her må vi vell til sykehuset tenker jeg :p

Så spennende!

Har ikke blitt strippet, men får håpe det skjer noe da! :)

Jeg ble strippet i dag tidlig.. men har ikke kjent noen forandringer enda :( Jeg er 8 dager på overtid, krysser fingrene for at det skjer noe hos oss begge :)

Jeg ble strippet i dag tidlig.. men har ikke kjent noen forandringer enda :( Jeg er 8 dager på overtid, krysser fingrene for at det skjer noe hos oss begge :)

Ååå kjedelig med overtid, håper du kjenner noke snart og at vi begge er i gong:-)

Jeg har og blitt strippet i dag. Hadde to cm åpning og var veldig myk og moden. Har hatt masse murringer i mage og rygg og økt nedpress, men ikke noe slim eller blod som har kommet:/

Korleis går da? E da beibi på vei?

Så kjedelig då :(
Håpe da tar seg opp igjen snart :)
Ja håper det tar seg opp i løpet av kvelden/natta. Dei kjem ikkje so ofte lenger, men dei er sterkare. Kjenne meir tak i ryggen og press nedover når dei står på:-) noke positivt hvertfall.

Back
Topp