Kontroll i dag!

¤Celti¤

Elsker forumet
I dag var jeg på den første svangerskapskontrollen!Så nå er det i gang for alvor[:D]Det eneste jeg bekymrer meg for er at legen fant ut at jeg har litt høyt blodtrykk, 140/87. Men jeg har ikke peiling på sånt[&:]Er det farlig, hva kan skje osv??
Åsså klarte hun ikke å kjenne livmora siden jeg er litt lubben[:)]

Blodtrykket ditt er ikke så veldig høyt, men nok til at du skal være litt obs på hva du spiser. Grunnen til at man skal være obs på høyt blodtrykk når man er gravid, er at man kan få en del plager som hodepine, vann i kroppen osv. Også må man være ekstra obs på svangerskapsforgiftning. Unngå fet mat og salt, og drikk mye vann, så går det helt sikkert bra! Neste gang kjenner de nok livmora di, når den har vokst seg stor! Lykke til![:D]

Oi, så spennende med første kontroll... jeg går og gleder meg til min, men det er halvannen uke til... nåja, tiden går vel ikke noe raskere om jeg teller dager hele tiden?[;)]

ORIGINAL: Eveline

I dag var jeg på den første svangerskapskontrollen!Så nå er det i gang for alvor[:D]Det eneste jeg bekymrer meg for er at legen fant ut at jeg har litt høyt blodtrykk, 140/87. Men jeg har ikke peiling på sånt[&:]Er det farlig, hva kan skje osv??
Åsså klarte hun ikke å kjenne livmora siden jeg er litt lubben[:)]

Syntes bt ditt hørtes helt normalt ut jeg da.. [8|] Overtrykket ditt var iallefall ikke høyt..
Trenger nok ikke bekymre deg for det trykket der [:)]

Back
Topp