Kontroll i dag :)

Lykkerus

Lykke <3
Var på kontroll på sykehuset i dag. Å cervix er blitt litt meir svekka :/ har åpna/trakta seg i begge ender.. men er lukket på midten enda da. Så d er jo bra :) bare litt skummelt at den gir enda mer etter om eg blir trykt på magen :/

Får eg rier igjenn blir d rett tilbake til bergen :( er visst 2 uker igjenn til eg kan føde her..

Ellers så fikk eg se snuppa i magen igjenn også <3 å ho koser seg inni magen <3 sutter på hånda si å spreller som bare d <3

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Var på kontroll på sykehuset i dag. Å cervix er blitt litt meir svekka :/ har åpna/trakta seg i begge ender.. men er lukket på midten enda da. Så d er jo bra :) bare litt skummelt at den gir enda mer etter om eg blir trykt på magen :/

Får eg rier igjenn blir d rett tilbake til bergen :( er visst 2 uker igjenn til eg kan føde her..

Ellers så fikk eg se snuppa i magen igjenn også <3 å ho koser seg inni magen <3 sutter på hånda si å spreller som bare d <3

Hei! Vet du hvor lang livmorhalsen din er eller? Og hvor mange uker er du? Håper du får ligge litt til, selv om det er kjeempe kjedelig!! Lykke til :)

Håper du slipper å få rier på lange tider nå, og at lille snuppa får være lengst mulig i magen din :)

lykke til med ruginga :) håper ting holder seg lukket og rolig noen uker til <3

Oioi! Men hvordan skal du greie å holde deg i ro med 3 små? Regner med du har fått det rådet.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Åh, krysser fingre og tær for at hun holder seg der inne! Godt du blir fulgt godt opp da! Lei deg et lass med gode filmer og beina høyt!!!

Takk jenter :) håper at d holder seg rolig i 2 uker iallefall! :):):)

Back
Topp