Kontroll i dag

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
Har vært på kontroll i dag, alt så fint ut. :)
Blodtrykket er stabilt lavt xsmile8 , han ligger med hodet ned, men ikke festa. Men jeg skulle ikke være redd for at han snudde seg til sete :-)
Har gått opp 11 kg til nå, helt greit og legen er fornøyd.

Fikk henne til å se meg i halsen med det samme, har sinnsykt vondt!!! Var skikkelig rød, men det skulle nok gå over av seg selv. Var veldig mange som slet med det samme nå.
Har litt feber, vondt i hodet og stiv i nakken også, typisk influensa... kjedelig!! :confused: Men forhåpentligvis går det fort over :D

Godt åhør at aillt va bra me dein lille :) Go bedring :)

Så bra at alt er bra med den lille, men kjipt at du er syk :( Jeg er tett og influensisk og kjenner at jeg virkelig ikke har for mye lagret i energilagrene mine.. Håper du blir fort frisk!

Så bra at den lille har dett fint! :) Føler sån med deg! Er kraftig forkjølet selv :/ Vi får håpe at di blir kvitt dette før fødselen starter ;) Go bedring!

Takk søte dere :-)
Og god bedring til dere også, alle er jo syk nå! Men da slipper vi kanskje å være syk i jula ;)

God bedring til alle syke! Jeg har hørt at det er ingen syke kvinner som føder. Er man forkjøla feks, setter ikke fødselen igang før man er frisk nok til å gjennomføre det hele. Den kroppen vår altså...Om det stemmer er det jo helt fantastisk!

• Liker
Reactions: jc
God bedring til alle syke! Jeg har hørt at det er ingen syke kvinner som føder. Er man forkjøla feks, setter ikke fødselen igang før man er frisk nok til å gjennomføre det hele. Den kroppen vår altså...Om det stemmer er det jo helt fantastisk!
ja om det stemmer så kan jeg godt være syk til 1.januar ;)

God bedring! <3

• Liker
Reactions: jc
Back
Topp