Kontroll i dag...

Latterfrosken

Forumet er livet
Uke 35+2 opp 17,5 kg... det er masse det. Men SF målet mitt ligger innenfor kurven..heldigvis..[;)] Hadde håpet at hodet hadde festet seg, men tydeligvis ikke..[&o] Våknet i natt med press på blæra,kjempekvalm og mensensmerter... har ikke hatt sånne smerter siden jeg hadde mensen, så jeg trodde noe var i ferd med å skje.. Men det ser ut som nurket har bestemt seg for å bli litt lenger der inne.. Hvordan er det med dere? Har dere også sånne smerter? Og er ikke kvalme et tegn på noe? Bare lurer. Klem

Det er vist ikke så uvanlig å bli litt kvalm på slutten. Har det litt selv også til tider. Hvis du har en del sammen med hodepine og vont øverst i brystet kan det være svangerskapsforgiftning. Men da får man vel også utslag på urinen. Tror ikke det er noe farlig. Men du kan jo alltids høre med jordmor hvis det blir mye.

Jeg våkner hver natt å må opp å tisse.
Har hatt lignende mensensmerter nå flere netter.
Skal ikke på kontroll før neste uke.

Har du også vondt der man sjekker om hodet har festet seg? Det har jeg også... Legen sjekket i dag, og det var ikke behagelig for å si det sånn. Nattesøvnen har begrenset seg til mellom 5-6 timer. Og det er jo ganske lite.

Back
Topp