kontroll i dag :) OPPDATERT!

LadyOnHeels

Elsker forumet
i dag skal jeg på kontroll til jordmor så er spent på blodprosenten min nå og om hun kaaanskje sjekker meg for jeg har så vonde kynnere at jeg føler nesten som om riene er i gang hvert øyeblikk      jeg håper jo egentlig på å føde i mai, men er hun klar så er hun klar ;) 

------------------oppdatert:

nathaniel ser ut til å brygge på en forkjølelse så ingen sjekk hos jordmor for jeg vil ikke føde viss gutten min blir syk :( men jordmor mente det var modning på gang siden jeg er blitt så kvalm, dårlig i magen, murringer både foran og bak så det virker som et går rette veien :D hadde heller ikke tegn på SF, men har sunket ned til 9.2 i blodprosent så må prøve å få den opp.  nå skal jeg legge meg litt så jeg overlever resten av dagen ;p 

Lykke til i dag! Krysser fingrene for at hun er rett rundt hjørnet nå :)

Lykke til, det blir spennede å høre, dersom hun sjekker deg da. :-)

lykke til:)

Lykke til. Blir spennende å høre!

Masse lykke til :):) Håper jordmor sjekker deg å og at lille prinsessa har lyst å melde sin anskomst snart :):) Riestøv/fødestøv sendes til deg :):)

Jeg og skal på kontroll i dag:) Håper d kanskje er den siste, men virker som lillegutt at d veeldig godt inni magen! Blir spennende å høre hvis jm sjekker deg:) Lykke til:)

så da kan det skje når som helst da?!

Jeg har også vært på kontroll i dag, men jordmor sa at de ikke sjekket modning på 2.gangs fødende uten at det var spesielle ting som tilsa at man skulle sjekke.. 

Men her var alt av målinger fine, så det er bare å ruge videre :D

Ja, men det var gode nyheter tross alt, nå må du jobbe med blodprosenten din så får vi håpe at forskjølelsen til Nataniel bare er forbigående, har en liten "snørrunge" her også. ;-)

Hestejenta skrev:
Ja, men det var gode nyheter tross alt, nå må du jobbe med blodprosenten din så får vi håpe at forskjølelsen til Nataniel bare er forbigående, har en liten "snørrunge" her også. ;-)

ja våren er en snørrete årstid så håper det bare er en liten forkjølelse å ikke noe verre emoticon  

Back
Topp