Kontroll hos lege eller JM?

Frøkenfriken

Forelsket i forumet
Har dere tenkt noe over om dere vil gå til kontroll hos lege eller JM? Evt. begge?
Jeg gikk kun til JM sist, men legen jeg har nå er SÅ fantastisk! Så jeg vurderer å gå til han i stedet. Men jeg bør kanskje gå til begge? :P

Sist gikk jeg kun til legen, jordmoren avbestilte hele tiden eller så var hun syk. Så jeg fant ut jeg ville ha noen jeg ble kjent meg gjennom svangerskaper en person å forholde meg til, så da valgte jeg legen. Jordmoren hvor jeg bor nå virker veldig grei.

Mest jordmor, men vil ha ett par av kontrollene hos legen min :)

Skal i utgangspunktet bare gå til jordmor, da jeg ikke er så fornøyd med legen min ;-) Så blir vel bare legebesøk hvis det blir nødvendig.

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Kanskje noen kontroller til jordmor og noen til legen? :)

Får se an hvordan jeg liker den ene eller andre :) fått ny lege, og ikke møtt jm ennå

Har stortsett gått til legen første gangen, deretter kun jm! Om eg får same jm som sist, så kanskje blir det berre der denne gangen og! No har eg fått igjen den supre fastlegen min....så får sjå!!

Tror det blir en blanding, men mest hos JM...først legen. Følges opp av gastronomiske leger også, så kan nok være godt å prate med ei som har kunnskap om graviditet :)

Legen min var mest ivrig på å sende meg til jordmor, men hun er ikke der før imorgen, så blir spennende å se :) han visste ikke engang hva han skulle krysse av for på blodprøvearket..

Gikk annenhver gang sist. Syns det var bra da de fokuserte på litt forskjellige ting i timene:) er også veldig fornøyd med legen min!

Går første kontroll hos lege, og håper å få resten hos jm. Gikk kun til lege sist, og hadde i tillegg en vikar for fastlegen min, som var helt elendig! Ringte føden i uke 34 for å forhøre meg, da jeg syns oppfølgingen var så dårlig, og da ringte de til denne legen og fortalte at slik kunne han ikke følge opp gravide.. Gruer meg mer til fødsel denne gangen og, så føler større behov for å snakke med jm enn lege.

Her blir der annenhver gang.... Har veldig tiltro til fastlegen min, så blir beroliget av ham.

Back
Topp