kontroll hos jordmor

ønskebarnet

Glad i forumet
Var hos jordmor nettopp, og fortalte at jeg hadde hatt slik en nedpressfølelse den senere tiden, litt ekstra ubehageloge kynnere og har vært veldig øm nedentil. Så hun ville gjerne kjenne på meg da. Og hun kunne fortelle at jeg var såpass moden at hun var nesten ikke i tvil på om at lille gullet kommer før termin (er 37 + 4 nå)[:D] Synes det var så gode nyheter! Er så utrolig utålmodig at er ubeskrivelig[8D] Så håper hun har rett[:D][:D] Spennende[:D]

får håpe hun har rett da, tror det er verre å gå over termin når en har fått en slik beskjed..

ikke for å være gledesdreper, men fikk samme beskjed forrige torsdag, da trodde hun jeg hadde født innen idag, men her har det ikke skjedd noenting. og nå går jeg og er dønn utålmodig[:'(]

fikk samme beskjed jeg og om at jeg kom til å føde innen 31 mars men det tviler jeg på. bedre å forberede seg på å gå over

hm, ja, vært utrolig kjedli om hun skulle ta feil da[&:] Flere såm har fått samme beskjed altså? Ble jo så gla når hu sa det, at det spørs om jeg kommer til å bli en smule skuffa hvis spådommen slår feil ja gitt[&:]

jeg blei også kjempe glad når hu sa det, men nå, 1 uker etter, er jeg kjempe skuffa, begynte jo å vente.
blei strippa og alt, hadde 1,5cm åpning, men fortsatt ingen fødsel.
fikk modningsakupunktur idag, men har ikke trua på sånt. nå prøver jeg å omstille meg igjen, heller tenke at jeg går over, så får hu komme når hu kommer

ORIGINAL: Rutla

får håpe hun har rett da, tror det er verre å gå over termin når en har fått en slik beskjed..

Kan nok kanskje skape håp som gjør at den siste tiden kommer til å føles ennå lengre...?

ORIGINAL: AndCompany

Kan nok kanskje skape håp som gjør at den siste tiden kommer til å føles ennå lengre...?

ja det er slik jeg og tenker.. hører om MANGE som får slike beskjeder og blir kjempe skuffet..

sign. Har hatt mange rundt meg som har fått slike beskjeder. Og ingenting har skjedd. Så skal krysse fingrene for at hun har rett ang deg :)

Synes forøvrig jordmødre burde holde seg for gode til å holde på å tippe når ting KAN skje. På slutten er man rastløs og lei, og da hjelper det ikke med falske håp. Beskjeder som "innen ei uke har du nurket i armene dine" eller " du går ihvertfall ikke over termin" kan knekke hvem som helst. Spesielt når man ser at de tar så ofte feil.

Sign.. Synes det er dumt noen jm sier sånt, fordi da blir alt så mye verre om de tar feil!

ORIGINAL: *obaibi*

Sign.. Synes det er dumt noen jm sier sånt, fordi da blir alt så mye verre om de tar feil!

Sant! Er nok akkurat det den blir hvis hun tar feil. Gleder man seg til noe virker gjerne tiden mye lengre enn den er. Men kjenner at jeg likevel håper på at hun har rett selv om jeg burde ta det med en klype salt gitt.

ORIGINAL: Varia

sign. Har hatt mange rundt meg som har fått slike beskjeder. Og ingenting har skjedd. Så skal krysse fingrene for at hun har rett ang deg :)

Har ei venninne selv som fikk så og si samme beskjed, men ingenting hendte. Skjønner skuffelsen hennes veldig godt egentlig. Det må du gjøre! Kryss alt som krysses kan for at jordmor har rett denne gangen[:)]

ja det er slik jeg og tenker.. hører om MANGE som får slike beskjeder og blir kjempe skuffet..

Sist fortalte jordmoren min meg at jeg måtte nok innstille meg på å gå over termin, trodde ikke det kom til å skje noe før eller til termin. Var jo ingen tegn hos meg - og fødselen starta på termin dato.

Back
Topp