Kontroll hos jordmor

Mammatil2

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Augustlykke 2022 ❤️
Da har jeg nettopp vært på kontroll hos jordmor. Og siden hun hadde en legestudent så skulle hun få prøve å høre etter hjertelyden. Hun sa at hvis hun fant den, så var jeg lengre på vei enn 11+5. Joda, de fant hjertelyden, 161 slag i minuttet. Og siden hun fant den så mente hun at jeg var 1-2 uke LENGRE på vei enn det jeg tror. Hun hadde nemlig aldri funnet hjertelyden hos noen i uke 11, og doppleren hennes var heller ikke laget for å finne hjertelyden så tidlig. Men jeg måtte vente til ordinærultralyden for å se om det stemte. Syns dette er litt skummelt da..
Noen som har opplevd liknende før ?

Hmm, aner ikke... Har hørt om flere som har funnet hjertelyden hos lege/jordmor til den tid, eller til og med før... Men det kan jo være som hun sier, at doppleren hennes ikke fanger opp så tidlig :) Selv fant jeg den med angelsound 10+6, og fikk bekreftet på UL at beregningen min stemte... Kanskje angelsound er mer følsom da?

Uansett, hyggelig å høre om vellykket jordmortime! :D Herlig å høre hjertelyden <3

Hmm, aner ikke... Har hørt om flere som har funnet hjertelyden hos lege/jordmor til den tid, eller til og med før... Men det kan jo være som hun sier, at doppleren hennes ikke fanger opp så tidlig :) Selv fant jeg den med angelsound 10+6, og fikk bekreftet på UL at beregningen min stemte... Kanskje angelsound er mer følsom da?

Uansett, hyggelig å høre om vellykket jordmortime! :D Herlig å høre hjertelyden <3

Hun sa jo at hun aldri hadde funnet den i uke 11 på noen før, og at doppleren hennes ikke fanget opp hjertelyden så tidlig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro da. Jeg tror jo ikke hun juger til meg og sier slikt uten at det er sånn :p
Ja, det er herlig ! Sååå godt å få det bekreftet <3

Hun sa jo at hun aldri hadde funnet den i uke 11 på noen før, og at doppleren hennes ikke fanget opp hjertelyden så tidlig. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro da. Jeg tror jo ikke hun juger til meg og sier slikt uten at det er sånn :p
Ja, det er herlig ! Sååå godt å få det bekreftet <3

Det stemmer nok det hun sier da :) Blir spennende å så på OUL! :D

Jeg fant min baby sin i går, uke 9+3 :) Så da er det nok ett apparat som ikke er så sendetivt :) Ikke tro slt en jm soer altså :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Å jeg var på ul på tirsdagen å terminen stemmer akkurat med mensterminen. Rart jeg ikke er 12 uker nå da :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp