Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kom helt ut av det blå etter at hun hadde hørt på hjertet og målt magen. Merkelig. Da tror jeg at jeg også hadde blitt fornærmet. De har jo ikke lov til å si sånne ting. Men "alle" tror jo at det er greit å kunne kommentere kroppen etter at man har blitt gravid. Men hun er jo profesjonell, så hun burde klare å tenke litt..Ja det var jo en litt merkelig ting å si uten at du konkret ba om en slik bekreftelse ? Husker jeg ble nærmest fornærmet sist når jordmor mente jeg hadde lagt på meg på rumpe og lår, og jeg selv syntes at det kun var på kulen på magen en kunne se det - men når jeg ser på bilder fra da så hadde hun jammen med v e l d i g rett ;-)
Folk sier så mye rart. Skjønner ikke hva som får dem til å tro at å si sånt er lov. Så lenge du var ca fornøyd, er det det viktigsteJordmor er koseligHadde ei morsom, men spesiell jordmor sist. Har ikkje fått denne gangen, står på venteliste...
Kom med kommentarar som "Du må slutte å barbere høna di, trenger ikke å imponere de på fødeavdelingen", "Når du går, så må du knipe igjen.. Du vet, sånn som om du skal holde på en fis i et fint selskap". Ho har pensjonert seg no då, vi var vel ein av dei siste ho hadde.. Har hørt frå andre at ho ikkje var like populær hos dei.. Er jo veldig på korleis enn sjølv har det. Ho kommenterte strekkmerka mine og, og det huskar eg at eg syns var litt sårande..
Ho som tok Oul på meg denne gangen, ho tok på magen min og berre "her har det ikke trekt seg sammen siden forrige svangerskap!". Eg som låg på normalvekt og var sånn CA fornøgd meg magen minDå blei eg ganske sur, men gjekk fort over når eg fekk sjå vesla på skjermen
![]()
Eg har første time til jordmor 22.oktober, er da 26+2 veker på vegvar til lege i veke 16 og ul i veke 20
![]()
Gleda meg litt til å begynne å gå til jordmor, da er eg endlig gravidher har eg holdt graviditeten skjult ganske lenge. Akkurat sagt det til alle i familien, alle vennene eg har møtt på og sjefen. Begynte så smått å sei det for eitt par veker sidan til familie og venner. Mangler fortsatt kollegane mine, og venner som eg sjeldent ser. Trur eg skal sei det til kollegane mine i matpausen i dag
no begynna magen å bli vansklig å skjule uansett så store gensarar eg har på meg
men er ingen nære som har hatt misstanke om at eg er gravid, så trur magen er mindre denne gangen enn dei to forrige gangane
![]()