Kontroll hos jordmor idag

Mom87

Forelsket i forumet
Idag er jeg uke 40+5 gravid med nr.3

Nr 1 var født 5 dager før termin,
Be 2 var født 3 uker før termin.

Jeg har time med Jordmor idag, sjekker hun om det er noe åpning? Moden?

Jeg har hørt nr 3 er en luring,men begge de to andre var født før termin, så er ganske utålmodig nå:hilarious::sick009
 
Idag er jeg uke 40+5 gravid med nr.3

Nr 1 var født 5 dager før termin,
Be 2 var født 3 uker før termin.

Jeg har time med Jordmor idag, sjekker hun om det er noe åpning? Moden?


Jeg har hørt nr 3 er en luring,men begge de to andre var født før termin, så er ganske utålmodig nå:hilarious::sick009

Uff stakkar. Jeg er selv 40+4 i dag!

Jeg var hos gyn i går. Hun sjekket åpning og tøyde til 4 ytterst og jeg var en cm innerst. Ho prøvde å strippe Litt også.

Nå Stikker det helt sykt nede i Magen til tider.
Håper det skjer noe med oss snart.

Er det trivsels kontroll du skal på i dag ellersakl du på det seinere?
 
Uff stakkar. Jeg er selv 40+4 i dag!

Jeg var hos gyn i går. Hun sjekket åpning og tøyde til 4 ytterst og jeg var en cm innerst. Ho prøvde å strippe Litt også.

Nå Stikker det helt sykt nede i Magen til tider.
Håper det skjer noe med oss snart.

Er det trivsels kontroll du skal på i dag ellersakl du på det seinere?


Idag er siste "vanlige" kontroll, så er veldig spent på hva jordmor sier.

Håper det skjer noe snart ja!
Har masse kynnere som lurer meg hele tiden:depressed::joyful: strammer i magen og får vondt i ryggen,men ikke rier vondt...og så går de fort over.

Fødsel nr 1 var riene i magen, mens fødsel 2 var de i ryggen..
og vannet gikk med nr 1 etterfulgt av rier rett etter,og vannet begynte å lekke litt og litt med nr 2,så ble innlagt og fødsel dagen etter.

Så har ingen idé om hvordan denne fødselen kommer til å starte
 
Idag er siste "vanlige" kontroll, så er veldig spent på hva jordmor sier.

Håper det skjer noe snart ja!
Har masse kynnere som lurer meg hele tiden:depressed::joyful: strammer i magen og får vondt i ryggen,men ikke rier vondt...og så går de fort over.

Fødsel nr 1 var riene i magen, mens fødsel 2 var de i ryggen..
og vannet gikk med nr 1 etterfulgt av rier rett etter,og vannet begynte å lekke litt og litt med nr 2,så ble innlagt og fødsel dagen etter.

Så har ingen idé om hvordan denne fødselen kommer til å starte

Blir gøy å høre om du er moden. Håper fødselen starter snart. :) ♥️
 
Oppdater gjerne hva jordmor gjorde i dag :)

Gynekologen jeg går til har satt termin til i dag, mens sykehusterminen er på lørdag om 4 dager. Skal til gynekologen på kontroll på fredag og han nevnte da at de vil sjekke modning, samt eventuelt tøye litt. Håper jo hun vil komme før den tid, men de siste dagene har jeg kjent mindre til såkalte modningstegn enn forrige uke...
 
Hodet ligger godt nedi bekkenet.
Hun gjorde ingen innvendig undersøkelser.
Bestilte time på Kvinneklinikken førstkommende mandag, men hun regnet med han kommer før det..
Så det er vel bare å vente..:sorry::rolleyes:
 
Jeg har også hørt at nummer 3 er en luring, å jeg har også født de to første før termin. Nå kjente jeg på et snev av panikk her, for overtid har jeg altså ingen plan om :hilarious::facepalm::angelic:
Jeg er i uke 38, å var hos jordmor i dag. Hun sjekket vaginalt. Og det var 2 cm åpning i ytre mormunn, 1 cm i indre. Å ganske modent, men fortsatt litt bakovervendt. Så her kan vell alt skje, det kan skje i natt å det kan ta 3 uker :facepalm:
Krysser fingrene for at du er ferdig før neste kontroll ❤️ :)
 
Back
Topp