Kontroll hos jordmor idag!

MarsMamma

Elsker forumet
EEEndelig skal jeg på kontroll igjen!
Er jo en evighet siden jeg var på den forrige(å første) så jeg gleder meg så til å få høre hjertet.. Å, ikke minst, til å høre hva symfyse målet er!(å kanskje ikke like mye til å vite hva vekta er...[:'(]menmen)

Men timen er ikke før 10.30!ååååå så lenge å vente!
Skal heldigvis med snuppa i barnehagen,dusje,å rydde litt før så da har jeg litt tidsfordriv :)

Hva skal dere gjøre idag da?

Lykke til! [:D] Jeg skal på fysio kl 10.30, og på kontroll hos jordmor kl 13.00 i dag. [:D]

Tusen takk, og lykke til, til deg også hb77!

Gikk heldigvis kjempefint :) Nydelig hjerteryttme, og lillebror passa på å benytte sjangsen å spenne jordmor en god del også[:D]

Det at jeg har vært så redd for at han skulle være så veldig stor, har visst vært bare bortkastet [;)] Jeg lå fint på kurven,mellom 22-23 tror jeg hun sa [:)]
*phu* da er iallefall jeg litt letta :D

Lykke til, eller, nå har du vel vært på kontroll? [:)] Skal ikke gjøre noen ting i dag, bare slappe av og bli bedre i hodet[&:]

ORIGINAL: Marus

Lykke til, eller, nå har du vel vært på kontroll? [:)] Skal ikke gjøre noen ting i dag, bare slappe av og bli bedre i hodet[&:]

jepp,har vært:) Oppdatert i forrige innlegg:)

Hodepine er noe herk! å tabeletter bruker ikke å funke på meg, kun mye vann og søvn..

Så fint at alt var bra! Det var det her også! [:)]

Back
Topp