Kontroll hos jm

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Tilbake fra kontroll :)
Livmortappen var helt avflatet og myk, 1 cm åpning og hun kunne kjenne på hodet til babyen :)
Ble ikkje strippet da det gjorde så vondt når hu undersøkte meg. Men kjenner det godt i ryggen nå for det om. Så skal kjøpe inn paracet ;)

Så nå er det bare til å vente på at noe skal skjer. Kan jo fremdeles gå en stund ennå. Fikk time til ei an jordmor den 18 juli, men eg håper virkelig at eg har født før den tid ;)

Spennende :)
Kanskje mengden kanel funka litt allikevel? ;)

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Kanel? Spytt ut! ;)
Hvor mye! :P Haha!
Hilsen despo ;)

Kanel? Spytt ut! ;)
Hvor mye! :p Haha!
Hilsen despo ;)

Hehe ;)

Eg la ut et bilde på fb i går, eg hadde lagt fløyelsgrøt og hadde dryssa masse kanel på ;)

Et av kjerringrådene sier at kanel kan være med å bidra til framgang :)
Eg prøver ut noen kjerringråd i forhold til mat, men orker ikke å prøve meg på alle de fysike hvor en skal gå i trapper, gå turer, vaske hus osv ..

Hehe ;)

Eg la ut et bilde på fb i går, eg hadde lagt fløyelsgrøt og hadde dryssa masse kanel på ;)

Et av kjerringrådene sier at kanel kan være med å bidra til framgang :)
Eg prøver ut noen kjerringråd i forhold til mat, men orker ikke å prøve meg på alle de fysike hvor en skal gå i trapper, gå turer, vaske hus osv ..
Jeg kan jo da fortelle deg at de fysiske kjerringrådene ikke er effektive. Jeg må nemlig gå i trapper daglig opp til leiligheten vår, og de siste dagene har jeg også hatt husarbeid å ta igjen. Nå er jo dette ting jeg må gjøre, ellers kommer jeg meg ikke opp til leiligheten min. Hi hi! Så jeg prøver ikke å framskynde fødselen, venter til lillesøster er moden og klar! Poenget mitt er at jeg ruger ennå, så jeg tror babyene kommer når de er klare jeg, og ikke pga. antall trapper man går. Hi hi! :p

Jeg kan jo da fortelle deg at de fysiske kjerringrådene ikke er effektive. Jeg må nemlig gå i trapper daglig opp til leiligheten vår, og de siste dagene har jeg også hatt husarbeid å ta igjen. Nå er jo dette ting jeg må gjøre, ellers kommer jeg meg ikke opp til leiligheten min. Hi hi! Så jeg prøver ikke å framskynde fødselen, venter til lillesøster er moden og klar! Poenget mitt er at jeg ruger ennå, så jeg tror babyene kommer når de er klare jeg, og ikke pga. antall trapper man går. Hi hi! :p

jess, lille kommer når han er klar :) Og eg gidder ikke slite meg ut før fødselen, bare for å prøve noe som sikkert ikke fungere en gang ;)

Eg som ikkje skulle stresse med noe fysisk arbeid, ble så irritert av å se på alt rotet i stua og på kjøkkenet. Så på en liten time tok eg et skikkelig tak og ryddet, støvsugde og vasket gulvene. Og ser nå tendenser til spotting ved toalettbesøk, pluss murringer i mage/rygg.
Lagt meg på sofaen for å kvile/sove, så får vi se om det ikkje skjer noe snart då ;)

Eg som ikkje skulle stresse med noe fysisk arbeid, ble så irritert av å se på alt rotet i stua og på kjøkkenet. Så på en liten time tok eg et skikkelig tak og ryddet, støvsugde og vasket gulvene. Og ser nå tendenser til spotting ved toalettbesøk, pluss murringer i mage/rygg.
Lagt meg på sofaen for å kvile/sove, så får vi se om det ikkje skjer noe snart då ;)

Åh så spennende! Kanskje det er noe i dette med husarbeid også ;) lykke til.. Og gleder meg til oppdatering. :)

Termin 16 Juli

Bare litt murringer nå, og ingen spotting..
Men om det ikkje skjer noe mer i dag, så har vi i vertfall barnevakt i måråkveld, så då får eg testa ut den berømte burmaveien på karmøy, fødepizza og sex ;) Prøva å lura samboer ivertfall :P Tror ikkje han er så veldig lysten når han eg fekk hørra at det var åpning :P

Back
Topp