Kontroll hos JM idag...

DramaQueen

Forumet er livet
Nettopp kommet hjem fra JM, var en annen enn hun jeg pleier å gå til. Har vært hos denne JM før og...

spurte om jeg kunne få modnings akupunktur, men her begynner de visst ikke med det før man er kommet til termin [:'(] Etter som jeg har lest på nettet og her, så begynner man med det i uke 36-38?![8|]
Irriterende at det skal være sånn forskjell på føde.avd!

Ellers når jeg er på kontroll så pleier JM å snakke med meg, høre hvordan jeg har det, fødselen, hvordan jeg har det ellers osv...men denne JM bare gjorde det som "står på papiret" at hun skal gjøre. Var der ett kvarter ca, ellers så er jeg der 30-45 min. Hadde jo endel ting jeg ville snakke/spørre om, men jeg gidda ikke når hun var så lite imøtekommende. [:'(]

Åh, det var godt å få klage litt! Måtte bare få det ut!
[:D]

Huff, så kjedelig da! Er ikke noe gøy når jm ikke er som man forventer...

ORIGINAL: T.W

Kjedelig med sånn jordmor..

Men jeg må spørre,hvorfor vil du ha modningsakupunktur?
Det er vel ikke noe som er rutine,eller?
Man modnes jo uansett når tiden er inne,er det vits å prøve å fremskynde det?

Jeg lurer veldig på,for de gangene jeg har vært gravid og når jeg snakker med andre gravid og de som har født,så har jeg aldri hørt om modningsakupunktur.
Har lest om det først på disse gravid sidene på nett..  Kan hende vi ikke er så informert om det,men vi modnes og føder likevel..

Vil bare bli ferdig med det...har IKKE lyst til å gå på overtid.

ORIGINAL: Ihne

Uff da. Hørtes ut som en lite intressert jordmor.....[>:]

Ang akupuntur, så vet jeg de ikke setter det her før man er i uke 37 tidligst.
Så er nok derfor du ikke fikk det idag.
Termin er jo to uker før og etter termin dato.[:)]

bare spurte når det var mulig å få det, "ikke før du har passert termin" sa hun. [8|] 

ORIGINAL: T.W

Okej..jeg måtte stille ett spørsmål her inne på egen tråd om det.. ble veldig nyskjerrig på det.

Men vet du om det er noe vits i det??

Er vel forskjellig fra person til person. Noen hjelper det masse på, og andre ikke [:)] Har jo ingen garanti for at deg skal hjelpe på meg.
[:)]

Back
Topp