Kontroll etter MA?

Snykvit

Elsker forumet
Har i dag vært på kontroll etter jeg hadde MA nr 2 for noen uker siden. Legen min på sykehuset ønsket bare å vite hvordan det går med oss psykisk. Jeg fikk direktenummeret til gyn sånn at jeg kan ringe dit direkte neste gang jeg blir gravid, så skal vi sette opp ul-timer fra uke 8. Jeg er så positivt overrasket at jeg gråt av glede da jeg var kommet meg ut i bilen igjen. Har vært mye inn og ut av sykehus de siste 20 årene, men jeg har aldri blitt møtt med sånn medfølelse og forståelse. De tar meg seriøst!

Har dere hatt kontroll etter MA eller SA?
 
Så bra du har fått god oppfølging! Tror du er en av de heldige. Jeg har ikke fått noe oppfølging eller kontroll etter MA. Synes det absolutt burde være rutine for at folk blir fulgt opp bedre.
 
Nettopp vært igjennom en MA, får ingen kontroll med mindre graviditetstesten er positiv etter 4 uker. Men da må jeg gjennom fastlegen først.

Du er veldig heldig.
 
Ingen kontroll etter moen av mine 3 MA'er, sæ vil si di er ganske heldig!
Det er jo slik det burde være❤
 
Fikk kontroll på sykehuset etter 2 uker for å se om alt hadde kommet ut. Ikke veldig serviceinnstilte og menneskekjennere, så lite hyggelig å være der. Både når det ble konstantert MA, men også på kontrollen. Håper bare epikrisen blir sendt og vi kan starte opp igjen med ivf!
 
Fantastisk at det finnes sånne leger ❤️
 
Back
Topp