Kontroll av vekt..

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
E det supernøye egentlig? Liiite lyst å si at eg har gått opp 4 kg på 4 uker :P

Uff, ikke moro det nei :(

Spent på hva vekta hos jordmor sier i morgen. Sist hadde jeg gått opp 1,5 kg på en uke! Stønn...

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Like kjedelig å ha motsatt problem.
Jeg vil legge på meg, så jeg får til ammingen.
Raser alltid ned i vekt etter fødsel, og nå har jeg lite å tære på.
Jordmor sier også at jeg burde legge på meg.

Gått opp 5-6 kg totalt til nå, og det er fortsatt bare magen som er blitt større.
Får stadig flere kommentarer på det: "du har jo bare en liten kul, du er jo like tynn som ellers..."
De mener det godt, som et kompliment, men jeg skulle ønske jeg hadde fått noen flere kilo, og litt mer fett her og der.

Like kjedelig å ha motsatt problem.
Jeg vil legge på meg, så jeg får til ammingen.
Raser alltid ned i vekt etter fødsel, og nå har jeg lite å tære på.
Jordmor sier også at jeg burde legge på meg.

Gått opp 5-6 kg totalt til nå, og det er fortsatt bare magen som er blitt større.
Får stadig flere kommentarer på det: "du har jo bare en liten kul, du er jo like tynn som ellers..."
De mener det godt, som et kompliment, men jeg skulle ønske jeg hadde fått noen flere kilo, og litt mer fett her og der.
Vekt er i grunn noe drit samme hvilken vei nåla peker.

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Eg har hele tiden fått beskjed om å ikkje gå opp i vekt eg... Så gikk ner i begynnelsen og stod fremdeles på 0 sist kontroll... Men no e det +4 kg... :P
Redd for å få kjeft :P

Ehhhhh jeg har ikke lagt på meg veldig mye, egentlig litt lite, men det er da mer enn 4 kg på de 4 siste ukene. Det er da ikke noen krise? Babyen har jo vokst masse, og du har fått mer fostervann den siste tiden og kanskje mer "fett" i puppene også. Hvor mye har du lagt på deg totalt da om jeg kan spørre? Tror det teller mer i alle fall, håper jeg :-)

Jeg hadde fått opp 9 kg i uke 33 og i uke 36, altså bare 3 uker etter hadde jeg gått opp 7 kg til!! Da snakker vi... .. Veldig mye vann i kroppen... Nå i uke 37 har nåla stått stille siste uka, heldigvis..

Venter ei lita frøken 8. Juli :-)

Back
Topp