kontrastfylt 17.mai'13

Troillmor

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Junibarna 2015
Var egentlig en mage som bulte fram gjennom festpynta klær jeg allerhelst ville vise fram.
Men livet var ikke ment sånn, meningsløst... men likevell har jeg mye å være takknemlig for.
Derfor vil jeg gjerne vise dere
:love017 Mine 3 gull :love017
alle3barnaVM.jpg
føler meg fortsatt som en del av dere her inne på et vis... er stadig innom dere å titter​
men på skrive fronten er jeg mest inne på "Vi som har mistet"​

huff så trist at det skulle bli slik:-( sender deg noe styrkeklemmer og varme tanker...

vakre barn du har da <3

Takk delphi, ungene(og mannen også) er min store styrke!

Takk delphi, ungene(og mannen også) er min store styrke!
det er godt dere har hverandre i det minste, får så vondt i hjertet mitt av dere:-( håper de rundt dere evt tar godt vare på dere også.

Sender deg en klem :)

Sender deg en stor klem, Troillmor <3

Huff, sånt setter tingene i perspektiv. Ser ut til at du har to herlige barn da, godt du kan kose deg med de <3

dagene går egentlig ganske greit egentlig så skal ikke klage. kveldene og nettene er værre. Unga og det at vi har mulighet til å prøve igjen er en veldig trøst, desverre ikke alle som har mulighet å få fler.
Unga gjør så tanker og tid blir okkupert og har kastet oss litt brutalt tilbake i hverdagen. Men igrunn er det litt godt å for vet fra tidligere(har vært deprimert før) at jeg blir ikke bedre av å "begrave" meg hjemme. Å møte de som hverken vet om graviditet og misting er aller værst. Klarer å slappe av mer og være mer åpen når folk vet. dessuten vet folk hvorfor om jeg tilsynelatende knekke sammen uten grunn for andre. prøver å finne positive og ting å takke for gjennom døgnet, det hjelper også å holde meg flytende. disse to sistnevnte har også vært lettere å finne ettersom ukene har gått. så føler jeg er på rett vei mot å kunne leve med sorgen.

~TordenTroillet~desember'07~
~Troill`Sessa~august'10~
~Lille Munin ~var ventet okt`13~ f. 24. april(15 uker)~

Sladrer m ~UneMi~ og ~MiniSpire~

Det er så trist :( men samtidig litt fint. Dere har hverandre og er gla i hverandre og det er flott :) søndags klem fra meg

Takk for at du deler med oss, Troillmor! Setter ting i perspektiv og gjør meg uendelig takknemlig for hver dag og hver uke som går. Er det en bitteliten arm på bildet ditt? Så vakkert og så vondt på samme tid...

Skjønne barn :) Trist at det gikk som det gikk, men synes det er flott å lese at dere finner støtte i hverandre og holder sammen i en tøff tid!

Takk for at du deler med oss, Troillmor! Setter ting i perspektiv og gjør meg uendelig takknemlig for hver dag og hver uke som går. Er det en bitteliten arm på bildet ditt? Så vakkert og så vondt på samme tid...

bare hyggelig (alle sammen)
takknemlighet er noe som virkelig får gro her også, savnet gir grobunn og alle tårene mine gir liv til stadig ny takknemlighet.
Jeg er ikke gla for at det gikk som det gikk, men uendelig takknemlig for det jeg har og for de ukene jeg fikk verne om Munin.
Og ja... det er Munins lille finger på avataren min <3 hans vesle arm/hånd og litt av min pekefinger.
Viser gjerne det bilde fram i større inne på lokka om noen tørr å se... :happy119

det er godt dere har hverandre i det minste, får så vondt i hjertet mitt av dere:-( håper de rundt dere evt tar godt vare på dere også.

Søte deg... ikke ha vondt av meg... vær heller takknemlig og de du har rundt deg og ta godt vare på dem så lenge de er der... livet, og mye anna er skjørt og lett å ta forgitt.

Søte deg... ikke ha vondt av meg... vær heller takknemlig og de du har rundt deg og ta godt vare på dem så lenge de er der... livet, og mye anna er skjørt og lett å ta forgitt.
ja jeg er helt klart takknemmelig for det og de jeg har :-) jeg mistet min bror for noen år siden så vet virkelig hvor skjørt og dyrebart livet er, selv om jeg ikke aner hvordan det er å miste et barn. bare en brøkdel av en anelse etter å ha sett min mors sorg gjennom de siste 7 årene:-(

men føler hvertfall med dere og tenker masse på dere det skal du vite.

bare hyggelig (alle sammen)
takknemlighet er noe som virkelig får gro her også, savnet gir grobunn og alle tårene mine gir liv til stadig ny takknemlighet.
Jeg er ikke gla for at det gikk som det gikk, men uendelig takknemlig for det jeg har og for de ukene jeg fikk verne om Munin.
Og ja... det er Munins lille finger på avataren min <3 hans vesle arm/hånd og litt av min pekefinger.
Viser gjerne det bilde fram i større inne på lokka om noen tørr å se... :happy119

Veldig sterkt bilde, Troillmor! Vil gjerne se hele, både fordi jeg tror han er en veldig fin liten gutt, som du kan vise frem med stolt mammahjerte, og fordi jeg lurer på hvordan så bittesmå barn ser ut.

Back
Topp