Kontrastenes dag

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, nå sitter jeg her i lykkerus på vegne av venninna mi, og så ringer pappa, og forteller at farfar er på sykehus, og sannsynligvis ikke lever så mye lenger..[8|]

Det er ikke fryktelig trist, han er 92 år og syk, og ønsker selv å bare sovne inn.. Men allikevel er det jo farfaren min! Vi hadde mye kontakt når jeg var rundt 9-13 år, for da eide vi en hest sammen, men de siste årene har jeg bare sett han noen få ganger..

Et liv ender og et nytt begynner![:)]

Livets syklus blir så tydelig på dager som denne. Gratulerer med venninnen, og så håper jeg du får tatt farvel med farfaren din før han går videre... og minnes det gode ved han! 

huff.. ja.. livets syklus blir meget tydelig på dager som dette... sender deg en klem pga farfaren din, håper du får tatt farvel med han..

og hipp hipp hurra for venninnen din.. var det hun som var der på besøk da vi stakk innom? moro med baby yuansett.. [:)] klemmer sendes oppover til dere!

Tusen takk!

Jeg får nok ikke dratt og besøkt farfar, men skal sende han et brev idag, og på en måte håpe at han rekker å lese det, på en annen måte ikke, for han ønsker jo å sovne inn..
Når vi hadde hest sammen, så var vi også brevvenner, for hesten bodde hos han i Horten, og han skrev om utviklingen hennes osv.. det var ukas høydepunkt å finne brev fra farfar i postkassa![:)] Så et brev vil jo kanskje være litt spesielt for han også..

Så trist å høre med morfaren din sender deg en stor klem.
Gratulerer så masse til vennina di.
Ja det er rart hvordan lives gang er

ORIGINAL: SuperBerta

Tusen takk!

Jeg får nok ikke dratt og besøkt farfar, men skal sende han et brev idag, og på en måte håpe at han rekker å lese det, på en annen måte ikke, for han ønsker jo å sovne inn..
Når vi hadde hest sammen, så var vi også brevvenner, for hesten bodde hos han i Horten, og han skrev om utviklingen hennes osv.. det var ukas høydepunkt å finne brev fra farfar i postkassa![:)] Så et brev vil jo kanskje være litt spesielt for han også..

da er jeg sikker på at et brev vil være minst like spesielt for han... og jeg ville tenkt at om han ikke rekker å lese det så har du fått tatt ditt farvel allikevel... og jeg tror at han vil vite det også

ORIGINAL: lenemor

da er jeg sikker på at et brev vil være minst like spesielt for han... og jeg ville tenkt at om han ikke rekker å lese det så har du fått tatt ditt farvel allikevel... og jeg tror at han vil vite det også

Tusen takk for fine ord, lenemor![:)]

Jeg var dessverre for sent ute med brevet.. farfar sovnet inn nå i ettermiddag.. Det er det han ønsket, så det føles egentlig ikke så trist.. Jeg skriver nok brevet og "gir" det til han i begravelsen..[:)]

Kondolerer - synes det høres ut som en god ide å skrive brevet allikevel jeg

Det er rart hvordan ting er altså! Utrolig trist å høre om farfaren din!! Men så kjekt med venninnen din! [:D]

kondolerer så masse... godt at han fikk det siste ønske sitt... selv om det er trist,så er det jo godt at alt gik rolig oig fin etter hans ønske.. [:)]

sender deg en kjempeklem[:)]

Tusen takk for omtanken, jenter![:)] Det varmer..

Back
Topp