Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: Pelotte
Jeg har hatt flere slike jobber, ligget fra 295- 350 000 i året. Pluss litt tillegg. (overtid, mobiltlf, klesgodtgjørelse mm)
Har 1,5 år med jus og tatt advokatassistent studiet i tillegg til 6 års erfaring i et stort adv. firma. Er der jeg har hatt de fleste årene med kontorjobb så langt. Ellers en haug med kurs, da.
Men kontormedarbeider er jo så mangt, er litt vanskelig å sammenligne alle[8D]
De jobbene jeg har hatt har vært veldig forskjellige; fra sekretær i politiet til assistent i advokatfirma til salg av smykker/klokker(kontorkoordinator) og så service og salg av svææære båter.
advokat assistent hvor lang utdanning var det. å hvor var det?
Jeg har hatt flere slike jobber, ligget fra 295- 350 000 i året. Pluss litt tillegg. (overtid, mobiltlf, klesgodtgjørelse mm)
Har 1,5 år med jus og tatt advokatassistent studiet i tillegg til 6 års erfaring i et stort adv. firma. Er der jeg har hatt de fleste årene med kontorjobb så langt. Ellers en haug med kurs, da.
De jobbene jeg har hatt har vært veldig forskjellige; fra sekretær i politiet til assistent i advokatfirma til salg av smykker/klokker(kontorkoordinator) og så service og salg av svææære båter.
Det var igjennom advokatforeningen, ved Juristenes hus i Oslo. Info [link=http://www.jus.no/index.gan?id=15346]her[/link]. Aner ikke hvordan det er nå, men ta en tlf og hør!
Det tar rett over 1,5 år, men man får ikke tittelen før man har 3 års erfaring i tillegg.
Kjempefin utdanning, utrolig lærerikt! Også så kjekt mtp jobb, som adv.ass DNA kan man drive rettshjelp og ta halv advokatsalær. Det gjorde jeg da jeg jobbet i adv.firma, jobben fikk mer igjen for å la meg jobbe med saker siden det var fakturerbart. (bare et godt argument[;)])
dette er den type jobb jeg har vært intressert i i mange år.men bare ikke visst hvilken utdannelse som trengtes.
ORIGINAL: HO81
Jeg jobber som kontormedarbeider i et mellomstort rørleggerfirma. Har ansvaret for lønn og regnskap. Pluss annet kontorarbeid. Jeg har 33.500 kr i mnd pluss fri bil, tlf og bonus. Blir i underkant av 500.000 i året.
Har ingen relevant utdannelse i forhold til yrke, bare en arbeidsgiver med tro på meg. Begynte å jobbe der i sept -04, da hadde jeg kun ansvaret for å hente post og sortere dette i permer som skulle sendes regnskapsføreren. Har gradvis fått mer og mer ansvar, og lært meg ting. Til nå å føre hele regnskapet og kjøre lønn. Begynte der med en timelønn på 130 kr timen. Den har da økt gradvis med ansvaret jeg har fått.
ORIGINAL: Tinha
Det var igjennom advokatforeningen, ved Juristenes hus i Oslo. Info [link=http://www.jus.no/index.gan?id=15346]her[/link]. Aner ikke hvordan det er nå, men ta en tlf og hør!
Det tar rett over 1,5 år, men man får ikke tittelen før man har 3 års erfaring i tillegg.
Kjempefin utdanning, utrolig lærerikt! Også så kjekt mtp jobb, som adv.ass DNA kan man drive rettshjelp og ta halv advokatsalær. Det gjorde jeg da jeg jobbet i adv.firma, jobben fikk mer igjen for å la meg jobbe med saker siden det var fakturerbart. (bare et godt argument[;)])
dette er den type jobb jeg har vært intressert i i mange år.men bare ikke visst hvilken utdannelse som trengtes.
men kan man kun få den jobben /tittelen med å ta de kursene?
ORIGINAL: Marlu
jobber litt på kontor ved siden av studiene, har 117 kr/t [8D] hø hø er kommunalt da.
har ingen relevant utdanning i forhold til det.