kontormedarbeider

gulledulle

Elsker forumet
er det noen som har den utdanninga , eller jobber som det ???

lurer på å ta NKI studier ..
er det gøy å arbeide med , ? dårli/godt betalt ??

Både ja og nei. Begynte på lærlingtida, men ga rett og slett opp etter et halvt år. Det var alt for kjedelig.
Er sikkert gøy dersom man trives med å flytte papirer, men jeg gjorde ikke det. [8D]

ORIGINAL: Kittekat

Både ja og nei. Begynte på lærlingtida, men ga rett og slett opp etter et halvt år. Det var alt for kjedelig.
Er sikkert gøy dersom man trives med å flytte papirer, men jeg gjorde ikke det. [8D]

så det var rett å slett ensidigt å kjedeli? .. hmm .. lyst å ta lønns å personalskolen også , men klarer ikke å bestemme meg ..

jeg trives godt med det, men jeg har en kontor jobb med utfordringer..
Kommer jo helt ann på hvilket felt, bransje osv du velger å inn i..

jeg ligger på ca 175 kr timen nå..

Hva lærer man på en sånn utdanning egentlig?

ORIGINAL: Tinha

jeg trives godt med det, men jeg har en kontor jobb med utfordringer..
Kommer jo helt ann på hvilket felt, bransje osv du velger å inn i..

jeg ligger på ca 175 kr timen nå..

ok , jeg har 190 kr timen nå , stiger til 195 til neste år , er eletriker .. litt kjipt å gå ned i lønn , men er veldi klar for å utdanne meg til noe annet ...

Jeg jobber som konsulent. Og tives veldig godt. Tror det kommer ann på hvor du jobber.. og hvor mye du får gjøre av diverse arb.oppgaver

Har vel ca 340 000 kr

Ingen utdannelse

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg jobber som konsulent. Og tives veldig godt. Tror det kommer ann på hvor du jobber.. og hvor mye du får gjøre av diverse arb.oppgaver

Har vel ca 340 000 kr

Ingen utdannelse

det er vel kansje ikke så lett å få jobb innen det heller ..

ORIGINAL: Durken

Vi lærte masse, kan bli vekter,kontormedarbeider, butikkmedarbeider reisekonsulent og te par andre ting jeg ikke kommer på i farta..

Du lærer lover og regler som er relevant for utdanningen, lære om hvordan starte din egen bedrift. kommunikasjon, SERVICE osv...

Gulledulle: jeg begynte på 120 kr timen.. men kan godt være det er kontorjobber som er bedre lønnet..

Jeg er juridisk kontormedarbeider, og det trives jeg veldig godt som.

Har bare jobbet ett år, men jobber på et veldig hyggelig adveokatkontor. Tjener ca 320 000 i året.
Veldig grei utdannelse å ta når man har barn, siden den er så kort!

Vi lærte masse, kan bli vekter,kontormedarbeider, butikkmedarbeider reisekonsulent og te par andre ting jeg ikke kommer på i farta..

Du lærer lover og regler som er relevant for utdanningen, lære om hvordan starte din egen bedrift. kommunikasjon, SERVICE osv...

Gulledulle: jeg begynte på 120 kr timen.. men kan godt være det er kontorjobber som er bedre lønnet..

Siden du snakket om lærlingtid, regner jeg ikke med at du har tatt utdannelsen på NKI?

Jeg jobber også som konsulent (kontormedarbeider/saksbehandler). Kjempe mange utfordinger :)
Begynner på 325.000,- Har litt økonomi utdannelse, litt diverse annet, men kanskje mest diverse praksis.

Det er ofte mange søkere på sånne stillinger.

Gulledulle; om du er elektrikker nå, vil du ikke heller bygge videre på det da?

Lønnsarbeid er mye punsjing og ganske ensidig, tror ofte det er mer variert som kontormedarbeider/sekretær.

Vurdert helsesekretær, advokatsekretær og sånne studier?

Siden du snakket om lærlingtid, regner jeg ikke med at du har tatt utdannelsen på NKI?

Jeg jobber også som konsulent (kontormedarbeider/saksbehandler). Kjempe mange utfordinger :)
Begynner på 325.000,- Har litt økonomi utdannelse, litt diverse annet, men kanskje mest diverse praksis.

Det er ofte mange søkere på sånne stillinger.

Gulledulle; om du er elektrikker nå, vil du ikke heller bygge videre på det da?

Lønnsarbeid er mye punsjing og ganske ensidig, tror ofte det er mer variert som kontormedarbeider/sekretær.

Vurdert helsesekretær, advokatsekretær og sånne studier?

har nok ikke lyst til å bygge videre på det desverre..

nei har ikke vurdert det , har sett litt på reisekonsulent , lønn og personal , og kontormedarbeider [:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Har vel ca 340 000 kr

Ingen utdannelse

Du ligger laaaangt over meg [8D]

Jeg gikk opp til 308 000 nå, er også konsulent og trives veldig [:)]

Back
Topp