kontormedarbeider

gulledulle

Elsker forumet
er det noen som har den utdanninga , eller jobber som det ???

lurer på å ta NKI studier ..
er det gøy å arbeide med , ? dårli/godt betalt ??

Både ja og nei. Begynte på lærlingtida, men ga rett og slett opp etter et halvt år. Det var alt for kjedelig.
Er sikkert gøy dersom man trives med å flytte papirer, men jeg gjorde ikke det. [8D]

ORIGINAL: Kittekat

Både ja og nei. Begynte på lærlingtida, men ga rett og slett opp etter et halvt år. Det var alt for kjedelig.
Er sikkert gøy dersom man trives med å flytte papirer, men jeg gjorde ikke det. [8D]

så det var rett å slett ensidigt å kjedeli? .. hmm .. lyst å ta lønns å personalskolen også , men klarer ikke å bestemme meg ..

jeg trives godt med det, men jeg har en kontor jobb med utfordringer..
Kommer jo helt ann på hvilket felt, bransje osv du velger å inn i..

jeg ligger på ca 175 kr timen nå..

Hva lærer man på en sånn utdanning egentlig?

ORIGINAL: Tinha

jeg trives godt med det, men jeg har en kontor jobb med utfordringer..
Kommer jo helt ann på hvilket felt, bransje osv du velger å inn i..

jeg ligger på ca 175 kr timen nå..

ok , jeg har 190 kr timen nå , stiger til 195 til neste år , er eletriker .. litt kjipt å gå ned i lønn , men er veldi klar for å utdanne meg til noe annet ...

Jeg jobber som konsulent. Og tives veldig godt. Tror det kommer ann på hvor du jobber.. og hvor mye du får gjøre av diverse arb.oppgaver

Har vel ca 340 000 kr

Ingen utdannelse

ORIGINAL: Fridasinmamma

Jeg jobber som konsulent. Og tives veldig godt. Tror det kommer ann på hvor du jobber.. og hvor mye du får gjøre av diverse arb.oppgaver

Har vel ca 340 000 kr

Ingen utdannelse

det er vel kansje ikke så lett å få jobb innen det heller ..

ORIGINAL: Durken

Vi lærte masse, kan bli vekter,kontormedarbeider, butikkmedarbeider reisekonsulent og te par andre ting jeg ikke kommer på i farta..