Kontantstøtten

Ruli

Forumet er livet
VIP
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Sensommerlykke 2017
Hun skal i bhg 16 august og fyller ett år nå femte juli. Noen sa man kunne få kontantstøtte da for kun august måned? Selv om hun skal i bhg i midten av den. Noen som vet om det stemmer?

Får kontantstøtte tom den mnd hu begynner i bhg ja. Så du får for august også ;) Men husk å si i fra om bhg start så du ikke må betale tilbake for september da. Skal vel gå automatisk. Men alltid gitt beskjed i tilfelle jeg hvertfall. :)

Får kontantstøtte tom den mnd hu begynner i bhg ja. Så du får for august også ;) Men husk å si i fra om bhg start så du ikke må betale tilbake for september da. Skal vel gå automatisk. Men alltid gitt beskjed i tilfelle jeg hvertfall. :)
Ok. Supert:) da skal jeg søke. Kan jeg søke nå første juli? Og så si ifra når august kommer at jeg ikke skal ha for sept?

Får ikke kontantstøtte før barnet er 13 mnd etter det vi fikk høre

Man får for full mnd, uansett, med mindre barnet har en prosentplass under 50%. :)

Du bør si ifra, for de surrer ofte med det, og da blir det fort surr når man skal betale tilbake, og du vil for all del ikke skylde Nav penger..

Man får for full mnd, uansett, med mindre barnet har en prosentplass under 50%. :)

Du bør si ifra, for de surrer ofte med det, og da blir det fort surr når man skal betale tilbake, og du vil for all del ikke skylde Nav penger..
Da skal jeg søke for august måned så snart hun bikker året. Sier ifra uansett at den skal stoppes og ikke få utbetalt sept. Vil slippe nav styr:p

Back
Topp