kontantstøtten

pippå

Glad i forumet
Lure på kordan dokke stiller dokke t Frp sitt utsagm om å fjerne denne støtten?

Ej synes det var kjærkommne penger! Siden vi valgte at ej tok ekstra ulønnet permisjon fram t høstens nhg opptak!

Jeg har egentlig ikke hatt bruk for denne støtten, siden mine små har vært i bgh fra tidlig alder.

Jeg hadde bruk for den sist. og syntes det var veldig greit. Jeg syns at kontantstøtten skal være frem til barna blir 2 år, og at den godt kan fjernes fra 2-3 år.
Men det er mine meninger da...

Jeg har aldri vært tilhenger av kontantstøtten så for min del kan de bare fjerne den.

Syns kontantstøtten burde være. Jeg ville gjerne hatt barna hjemme lengere enn 8mnd, men har ikke råd. og hvertfall ikke uten kontantstøtten.

La den være,for de som har bruk for den. Både jeg og mannen har hatt rett på permisjon og foreldrepenger,og jeg gikk ut i jobb da han begynte sin permisjon. Bhg plass fikk vi fra høsten så det var noen mnd uten,men da var vi så heldige å ha ei venninne som kunne passe han.
Hvis vi får noen mnd uten bhgplass med neste også og ikke har noen til å passe så må jeg få tak i dagmamma. Det er bedre økonomi enn å ha ulønna permisjonvera jobben og leve på kontantstøtte. Det har vi ikke råd til.

Ja klart d lønna sej å jobbe, men om man ik har nokken som kan passe så e dei skarve 5000kr gode penger!

jeg går hjemme med min 1 år gamle sønn å skal få min første utbetaling av kontantstøtte denne månen. å det kommer gått m , skal hive de rett inn på sparekontoen, å bare bruke de til viktige ting . :) er veldig glad for denne støtten

Ja klart d lønna sej å jobbe, men om man ik har nokken som kan passe så e dei skarve 5000kr gode penger!

Jo,det er klart. Men dagmamma koster ca det samme som bhg,og da lønner det seg jo heller å jobbe og betale for dagmamma. Men er ikke bare å finne det da.

Sent from my LT15i using BV Forum

Dagmamma er mye dyrer en barnehage. Nabon min tar 4990 i mnd for 1 barn. Å har du da kontantstøtte kommer det utrolig godt med. Jeg er no hjemme med en 1 åring å 5000 kommer godt med:-) så hva kontantstøtta være. Den varer uansett kun i 1 år :-) er ikke alle som vi ha babyen sine i barne hagen fra dem er en nøve stor :-) ditta hva mi meinig :-) hehe :-)

Ja,det er absolutt bra at den finns syns jeg.
Men vi hadde ikke hatt råd til bare mannens lønning + kontantstøtte.

hæææææ. Skal dem endre IGJEN????

Jeg hadde veldig bruk for den. Men har mista den nå, siden jentungen blir 2 år denne mnd,

Den gikk jo OPP For 0-19 mnd fra 1 august 2012, å fjernet for 2 åringer å 3 åringer. Skal dem fjerne ALT Nå??

hæææææ. Skal dem endre IGJEN????

Jeg hadde veldig bruk for den. Men har mista den nå, siden jentungen blir 2 år denne mnd,

Den gikk jo OPP For 0-19 mnd fra 1 august 2012, å fjernet for 2 åringer å 3 åringer. Skal dem fjerne ALT Nå??

Var det jeg også syns ja,at de nettopp hadde endra det. Merkelige greier

Sent from my LT15i using BV Forum

Liker ikke!!! Har et håp om å være hjemme med tvillingene i 2 år, men da trenger jeg kontantstøtten!

At Frp har det i programmet, trenger heldigvis ikke bety noe. Tror ikke de vil få gjennomslag for det om de så skulle komme i regjering. Jeg vil gjerne ha muligheten til å slippe å sende et spedbarn i bgh!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

At Frp har det i programmet, trenger heldigvis ikke bety noe. Tror ikke de vil få gjennomslag for det om de så skulle komme i regjering. Jeg vil gjerne ha muligheten til å slippe å sende et spedbarn i bgh!

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

ENIIG MED DEG!!! :D

Back
Topp